Nejste přihlášen/a.
Mám velký problém, včera mi operovali hafíka (na bříšku) a zřejmě jak přitom ležel na zádičkách, stekl mu betadin nebo jod nebo co to bylo na záda. Je to bílý pes a dvě velké rezavé skvrny na zádech, vypadá to opravdu příšerně, dokonce si už jeden soused dělal legraci, jestli se mi nelíbil bílý pes. Vodou to nejde, zkoušela jsem to i lékařským lihem a nic. Ostříhat nejde, byl stříhat před zákrokem a je zcela nakrátko.
Tak hafík už má po kýle? No hlavně, ať se to dobře a rychle hojí.
Já bych to teď nezkoušela ničím. Je ještě moc brzy po operaci, bála bych se i zatečení čisté vody na jizvu, natož nějakého "čistidla". A taky bych po tom zákroku nechala pesa chvilku vydechnout a vzpamatovat se, fleky nefleky.
Netrapte ho. Má po operaci a důležitější, aby se rychle zhojil. Fleky časem zmizí.
Bene, dokážete si představit, že ležíte v nemocnici po operaci a vaše blízké zajímá flek na zádech od dezinfekce a začnou ho něčím drbat. Kam byste je asi poslal. Pes bohužel nebo naštěstí (pro nás) neumí mluvit.
Taky bych nějaké fleky moc neřešil. K dokotorovi stejně brzy půjdete, předpokládám, tak bych se ho zeptal tam, jestli to něčím jde umýt. Ale čistil bych, když tak, až po nějakém čase a jen z největšího; je to opravdu jen kosmetická záležitost (o které pejsek sám asi ani neví) a tak bych tím pejska obtěžoval co nejméně.
Taky se mi zdá, že řešíte podružné problémy. Hlavní je, že operace dobře dopadla, pejsek ať se brzy vzpamatuje a bude zase zdravý a veselý. Tak to má být. A jestli má na zádech flek červený, zelený, nebo modrý, může být každému úplně jedno. Však ono to odroste.
I lidé mívají vlasy modré, zelené...a i když to vypadá nepěkně, je to jejich věc.
Pokud si z Vás bude zase někdo utahovat kvůli barvě psa, řekněte mu klidně: No a vy jste zase plešatý,/ tlustý, bezzubý/ a taky to neřešíte. Tak nechte mého hafíka na pokoji.
Hlavně, že se líbí Vám. A ať se brzy uzdraví. Jaga.