Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hmyz v bytě

Od: janinka* odpovědí: 8 změna:

neví někdo co je to za brouka

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Takhle bez fotky těžko. Fotečka by nebyla? :)

janinka*
hodnocení

doplněno 13.03.16 09:53:

nevíte co je to za brouka

doplněno 13.03.16 09:59:

je velký asi 4mm,hnědý a létá

Hmyz v bytě

No, čekal jsem štěnici a dobrá zpráva je, že ta to není.

Z té fotky pořád nic moc (taky jsem odborník z leknutí). Podívejte se na fotky kožojeda. Myslí, že by to mohl být on...

hodnocení

0x

Zkuste to vyfotit ještě jednou a lépe, foťák máte dobrý, ale zaostřené to máte kamsi dozadu. Taky není jasné, jak je velký.

Marek

hodnocení

0x

Ano, je to kožojed, jak určil amper.Pro přesnost kožojed smirnovův je menší a není tak častý jako kožojed obecný. Napadá(hlavně jeho larvy) kůži, kožešiny, vlněné textilie, rohovinu, ale může se vyskytnout i ve špajzu na potravinách.

hodnocení

0x

No nevím, mě to teda podle té mázlé fotky připadá jako klasická beruška.

Zdravím samuraj.Beruška je viditelně větší a tazatel píše, že velikost je 4mm a je hnědý;)porovnejte obr. kožojed smirnovův :

doplněno 16.03.16 01:11:

Hm, zajímavé, ale mě nepřesvědčíte*jasne*. Foto jsem si uložila mimo poradnu(tady to jde přiblížit málo), kde jsem si brouka mohla pořádně přiblížit a k prozkoumání jsem použila ještě lupu.Na vašem fotu je samice;) a pěkná !

Hmyz v bytě #2

Sluníčko sedmitečné - Velikost dospělého jedince: 6–8 mm, 4–5 mm, 6–8 mm

ceskatelevize.cz/...

na druhém obrázku ten Kožojed

Hmyz v bytě #3
Hmyz v bytě #4

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.