Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co vše potřebuji než si pořídím rybičky?

Od: terinka040502* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, poteřbovala bych poradit. Chtěla bych si pořídit akvárium s rybičkami, ale nevím přesně co vše bude potřeba než si pro ty rybičky zajdu. Taky jsem se chtěla zeptat jaké akvárium je nejlepší. Jestli menší nebo větší, do výšky nebo normálně klasicky dlouhé nízké. Škodí rybkám nějak kulaté akvárium? Jaké akvárium je nejlepší si pořídit? Když jsem byla malá tak měli doma rybičky, ale už si nic nepamatuju takže jsem totální začátečník. Jaké rybičky jsou pro začátečníky nejlepší? A jak by mělo akvárium vypadat zevnitř? Myslím jako výzdobu: umělé květiny a řasy, nějaké mosty a já nevím co ještě. Prostě potřebuji poradit kompletně. Předem děkuji za odpovědi a přeji štastné a veselé Vánoce.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

2kedar*
hodnocení

1x

Zdravím.!

Kulaté akvárium je nesmysl.! Pokud chcete nádrž o kterou se nebudete muset víceméně starat,

pak pokud možno, co největší. Mám dvě po 200 Litrů a jedno 300 Litrů.

Pokud nepočítám krmení (3x týdně), pak se o ně v podstatě nestarám.

2x za rok odkalím a občas doleju vodu, která se odpaří. Je to vlastně taková "biodžungle".

Samá kytka, občas rybička.

Pokud chcete méně starostí, pak nedoporučuji živorodky. Ty jsou sice na chov jednoduché,

ovšem vzhledem k jejich kratšímu a rychlejšímu životnímu cyklu taky více akvárko "zaneřádí"(více "kakají") :)

Velmi vděčné jsou Cychlidy. Vydrží dlouho a budete z nich mít radost.

Třeba toto: rybicky.net/...

terinka040502*
hodnocení

Aha. děkuji za odpověď. A jaký názor máte na neonky?

2kedar*

Pokud nebudete zrovna toužit po tom, aby se Vám "okotily". (Vytíraly)

Pak ano. Sice nevydrží tak dlouho, jako Čichavci, ale budíž.

Neonky mají rády hejno. Takže minimálně dvacet, třicet kousků.

Objem nádrže, pak minimálně 70-100 Litrů.

Asi tak... Čím menší akvárko, tím více starostí.

terinka040502*
hodnocení