Nejste přihlášen/a.
Ahojky,máme štěně 4,5 měs. Máme ho od 2 měsíců.Hned jak nám ho přivezli,okamžitě se naučil na psí WC v bytě.POZOR!Chodíme ho venčit ven,dostatečně,ale chtěli jsme,aby uměl i doma na WC - má totiž tendenci budit v noci a chce jít na čůrání a kakání ven.Na domácí WC chodil v pořádku. Jenže čím dál víc začal kousat (kříženec bígla a dobrmana),začal kousat a polykat umělou trávu v toaletě.Museli jsme koupit jinou bez umělé trávy.Tu 1x2xzkusil a i přes pokusy odmítá chodit na ni. Zkusili jsme i lákací kapky atd.,nic,chodí na koberec.Má tendenci vše polyklat,je žravec,no bígl,prý to dělají,takže nemůžeme dát noviny,písek,piliny atd.,to by sežral.Nová toaleta je u,mělohmotná,nemá na ní co sníst,ale nelíbí se mu.Poradíte co s tím prosím?Děkuji
Já nejsem odborník, ale napíšu něco o našem už dávno přerostlém štěňátku
Má volný přístup ven, průchod ve dveřích, chodí tím od mala, ale očůrával celou zahradu i terasu atd. Tak jsem si ho ještě jako malého pohlídala, dala mu hodně něčeho dobrého napít a když šel k průchodu, běžela jsem za ním, venku jsem ho nenechala vyčůrat, odvedla jsem ho na místo, kde chci aby čůral a tam jsem ho držela dokud se nevyčůral, pořád jsem opakovala čůrej, čůrej ... až bylo hotovo dostal velkou pochvalu a piškot, po pár dnech tam běžel sám, a já jen za ním utíkala s piškotem, dnes si tam zajde sám i bez piškotů, neočůrává celou zahradu Naučení mi trvalo asi měsíc.
Další obrouvskou výhodou je, že se vyčůrá na povel "čůrej" např. před cestou autem se to fakt hodí Za tohle ale vyžaduje piškot pořád
Nevím, zda to bude fungovat i u toho vašeho pejska, každopádně učte ho to celé dny, nespolehejte, že to v noci sám zvládne.