Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, Mám koupeného Alexandra velkého a mám problém s tím, že nesnáší prsty.. je ručně dokrmená a nechá se pohladit na zádech i na hlavičce.. je 5 měsíců stará a bral jsem ji od chovatele,když byla ve 3tím měsíci.Už jsem ji naučil i "nástup" na prst ale když dojde na hlazení na bříšku nebo na zobáčku nechce se nechat a klove jak splašená.. ignoruji její klování a furt ji hladím na bříšku aby to vzdala a řekla si, že je to zbytečné, ale nevím jestli to dělám správně tak bych poprosil o souhlas či nějaký jiný způsob děkuji .. dále bych dodal, že když jsem si ji bral byla v pohodě všechno šlo hladce,ochočená byla hned, chovatelem to být nemůže je dobře prověřený a je to moc milý pán ve všem mi zatím poradil..
Dobrý den, přes ptactvo nejsem odborník, ale dočetl jsem se zajímavou věc. Ptákům je hlazení nepříjemné, protože ho neznají už jako mláďata. Savci svá mláďata olizují a později jim to hlazení toto olizování připomíná a je jim to příjemné. Ptáci své mladé ani olizovat nemohou, tak to neznají a je jim to nepříjemné. Možná ten Váš ptačí přítel četl stejný článek jako já a ví, že mu to má být nepříjemné . Zdravím!
Logicky souhlasím s těmi, co nedoporučují hlazení ptáka na bříšku. Tak hladím kočku a psa. Já bych to řekla tomu chovateli a zeptala se ho, jestli také hladí ptáky na bříšku. Chápu ale, že se s ním chcete nějak pomazlit. Zkuste ho jemně podrbat na hlavičce prstem. Já nevím jak velký je Váš pták, ale kamarádka má žakouna a ten to má rád. Ale musí se zlehounka a také na to nemá pořád náladu. Rozhodně jsem ji neviděla, aby ho drbala na bříšku, on by se totiž také nenechal.