Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Alexandr velký

Od: j3lack odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, Mám koupeného Alexandra velkého a mám problém s tím, že nesnáší prsty.. je ručně dokrmená a nechá se pohladit na zádech i na hlavičce.. je 5 měsíců stará a bral jsem ji od chovatele,když byla ve 3tím měsíci.Už jsem ji naučil i "nástup" na prst ale když dojde na hlazení na bříšku nebo na zobáčku nechce se nechat a klove jak splašená.. ignoruji její klování a furt ji hladím na bříšku aby to vzdala a řekla si, že je to zbytečné, ale nevím jestli to dělám správně tak bych poprosil o souhlas či nějaký jiný způsob děkuji :).. dále bych dodal, že když jsem si ji bral byla v pohodě všechno šlo hladce,ochočená byla hned, chovatelem to být nemůže je dobře prověřený a je to moc milý pán ve všem mi zatím poradil..

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

1x

Dobrý den, přes ptactvo nejsem odborník, ale dočetl jsem se zajímavou věc. Ptákům je hlazení nepříjemné, protože ho neznají už jako mláďata. Savci svá mláďata olizují a později jim to hlazení toto olizování připomíná a je jim to příjemné. Ptáci své mladé ani olizovat nemohou, tak to neznají a je jim to nepříjemné. Možná ten Váš ptačí přítel četl stejný článek jako já a ví, že mu to má být nepříjemné . Zdravím!

trtr

Zdravím, na bříšku bych ptáky nehladil. Když příjde na boj o samičku, tak se ptáci nohou právě odstrkují v oblasti břicha.

bbbb
hodnocení

1x

Nikdy nedělejte co je zvířeti nepříjenmé a nikdy ho do ničeho nenuťte.Bude si to pamatovat a nebude chtít spolupracovat až ho budete chtít naučit nějaké kousky.Doporučím vám knihu Proč můj papoušek je tam hodně dobrých rad jak vychovat střední a velké papoušky.

hodnocení

1x