Nejste přihlášen/a.
jedna z mých nejlepších kamarádek řeší situaci, kterou chce řešit po svém a bojím se že si to nedá vymluvit.
Před dvěma lety zachránila týraného 6m psa, jednoho z bul rasy, žili spolu sami, s jeho výchovou se neskutečně natrápila, byl nezvladatelný. Ne agresivní, ale divoký, ničitel všeho, tvrdohlavý, byt a vybavení jí komplet zdevastoval. Nakonec to nějak zvládla a vychovala ho jak to jen šlo, zůstalo mu divočení, to je v klidu.
Do dneska se stalo nekolik veci, ktere az tak podstatne nejsou, kazdopadne situace se vyhrotila a kamaradka se musi odstehovat, ve meste neni k mani jediny pronajem, kde by majitel svolil at si psa vezme sebou. A kdyz ano tak se zepta na rasu a stejne to zavrhne.
kamaradka rezolutne odmita, ze by psa dala jinemu panickovi, ani nikomu znamemu, nikomu z rodiny. Duvod je ten ze jsou na sobe vzajemne zavisli a ona si je jista, ze by steskem zemrel. Ona by nesnesla myslenku ze nevi, co s nim opravdu je a jak se citi. Tuhle moznost proste zavrhla a nebude nad tim uz premyslet.
Chce ho proto nechat utratit. Vim ze je to trestne tak jsem ji to rekla a je rozhodnuta poprosit nejakeho myslivce.
Pejsek je zdravy, bez vetsich obtizi...
Muzete mi napsat, co si o tom myslite a jak byste se zachovali? Bydlet s nim opravdu jit nemuze, jiny majitel neexistuje a psychicka vazba je opravdu velka..
neodsuzujte ji prosim, nema to v zivote vubec lehke a sama uznala ze je sobec, ale sama sobe nedovoli se psa vzdat a vedet ze zije jinde, je presvedcena ze on by to nezvladl a steskem zemrel...
2x
Nebudu to tady číst všechno, na to nemám náladu a už vůbec ne čas. V zákoně je, že je možné utratit zdravé zvíře jen z důvodu přemnožení. Je pes přemnožené zvíře? Je. Já bych jí zas až tolik neodsuzovala a nesnažila se zachránit všechno živé. Ona psa zná, zažila si s ním svoje a třeba je utracení tím nejlepším řešením. Víte, že když pes stráví delší dobu v útulku, psychicky ho to poznamená natolik, že už jej prakticky nelze adoptovat? Doživotí v útulkovém kotci, to je týrání. Psychické i fyzické, stejně tak je týrání putování psa od majitele k majiteli. To zvíře není šťastné, i zvířata trpí depresemi. Díky snaze pseudohumanistů záchránit vše živé ber kde ber jsou u nás tolik přeplněné útulky. Jen aby to hlavně žilo, na kvalitu života se nehledí. Na kamarádčině chování nevidím vůbec nic sobeckého, naopak jen velikou odpovědnost, kterou v sobě najde málokdo. Pokud se o zvíře nemohu či nechci dál starat a nelze mu najít vhodného majitele, je utracení tím nejlepším a nejhumánějším řešením. Mnoho majitelů na to však nemá koule a tak radši zvíře darují a je jedno komu a v dost případech tomu zvířeti jen připraví hodně smutný život. Jestli majitelka trvá na tom, že pes by jidne nebyl schopen žít a umřel by steskem, nechte ji být a její rozhodnutí jí nevymlouvejte. Jistě to pro ní není jednoduché.
jeste jednou moc dekuju za vas komentar..
Jak ji člověk nemuže odsuzovat.Každy to máme nějak těžké a život není procházka ružovým sadem.Píšeš že je na psovi závislá ale jak muže být závislá když chce psa zabít ne utratit.To se dělá jen když psovi už není pomoci ,to je pro psa milosrdenství.Už jsem nechala tři psy utratit.První měl psinku a už mu nebylo pomoci,druhýho mě lidi otrávili jedem na potkány a chudina vydržela dva roky i když jí nebylo nejlíp a třetí se dožila jedenácti let a dostala rakovinu.Ale tvoje kamarádka chce spáchat psí vraždu.Sama ji odsuzuješ protože by jsi jináč neměla potřebu se s náma o tenhle problém podělit.Já jsem si taky vzala pejska od rodiny a steskem neumřel.Má se u nás dobře a nedává mě najevo že by chtěl jít k puvodním majitelum.
2x
Já bych se hlavně neptala majitele bytu, jestli smím mít psa. Podle nového OZ už to nemůže nikdo zakázat a není ani povinnost mu to hlásit. Případný problém bych řešila až operativně. Rozhodně bych ho kvůli tomu neutrácela. A když už by to fakt jinak nešlo, hledala bych mu aktivně dobrý domov. Útulek vážně není dobrá varianta a pes by skončil špatně. Pokud by ho měla tak ráda jak říká, nevzdala by se ho. Pokud se psem nejsou žádné výchovné problémy a vydrží doma sám, nic neničí, tak bych si prostě našla byt a o psu nemluvila.
doplněno 23.07.15 13:56:Vychovaný pes by sousedům asi nevadil. Nejdříve tu popisujete, jak se nadřela s jeho výchovou a pak tu popíšete naprosto nevychované zvíře. Kdo ví, kde je teda vlastně pravda. Majiteli bytu bych vůbec neříkala, že mám psa. Než by na to přišel, hrála bych o čas. Lepší než usmrtit milované zvíře. Pokud tedy je milované vůbec.
doplněno 23.07.15 14:28:Pokud je to mladý pes plný energie, tak bych mu prostě hledala domov, to je jen EGO, že by se o něj nikdo jiný nepostaral. Oslovte nadační fond pes v nouzi, mají zkušenosti a kontakty, poradí a mohou sdílet na FB.
Bud si sousedi nepreji najemnika s takovym psem, nebo je byt vybaven a nemuze si dovolit platit jiste skody ktere by pes zpusobil. V prvni garsonce to dopadlo katastrofalne, musel byt v mistnosti, chodba mela metrxmetr a pes v ni zavreny blaznil v kuse nez prisla z prace. Soucasny byt to same, ted se musi odstehovat do pronajmu, a zadny vyhovujici neni. A natajno ho tam mit fakt nejde, pozadavky majitelu jsou proste takove jake jsou, nenechaji si nicit majitek ci sousedske vztahy. Rovnou rekli takovy pes ne, tecka. Zakon nezakon, uprednostni jineho najemnika bez psa. To zakon nezakaze.
stale hleda ale byt, do ktereho by mohl pes s ni-a jak jsem psala, nemuze si vybirat kvuli ceny.. nemuze se nastehovat a o psu nemluvit, je to 40kg hyperaktivni nezastavitelne torpedo, se kterym nejde zit potichu a v klidu. Nehlede na sousedy, kteri by po zkusenostech vresteli na chodbe pri kazdem setkani(ano 90% cizich lidi jeho povahu a vzhled proste neda)
jiny majitel zatim neni reseni na ktere by pristoupila-vysvetlovala jsem uz driv.
doplněno 23.07.15 13:42: Ted ctu pozorneji- pes nici vse co je okolo od podlahy po vysku vyskoku.. doslova :D ne uz se trochu napravil.
doplněno 23.07.15 14:01: Vychovany je- je jen divoky, a oproti tomu co byl kdysi je to milius, ale ma svoji zlobivou povahu.
A milovany je. Takove spelukace nejsou na miste. Kdyby nebyla v takove zivotni situaci, ani by ji to nenapadlo. Nemela jsem se tady na nic ptat...
doplněno 23.07.15 14:32: Promluvim s ni jeste jednou o takove variante, diky
spat neurážej se to jsou naše názory na tvoji otázku.Lidé co by dýchali za svojeho psa tak je pobuřuje že by někdo dal zabít psa jen tak .Vím že je to těžká situace ale někteté situace vyřeší čas
Kde a v jaké cenové relaci sháníte byt? Byla by ochotná do práce dojíždět ze vzdálenějšího místa aby mohla bydlet se svým psem?
Nezlobte se, ale nebudu psát na email někomu kdo si netroufne veřejně napsat ani to v jakém městě hledá podnájem. Vy píšete rozumně, ale vaše kamarádka nejspíš bude duševně nemocná, jinak by nemohla vymyslet, že nechá psa zastřelit myslivcem raději než by ho někomu darovala.
jde o mesto bohumin v moravskoslezskem kraji, tohle neni tajna informace. Kamaradka neni dusevne nemocna, snazi se situaci vyresit jinak nez zminujete. To by udelala v pripade, ze se jine reseni nenajde, a ja ji chci pomoct, nevim co jineho uz tady mam napsat st neni za blaznivku a ja za jeste vetsi, ze jeji chovani branim...
2x
To zas je emotivní téma
Zabít si svého kamaráda bych viděla až jako krajní řešení. Je to sobecké. O to intenzivněji bych hledala náhradní rodinu (nebo jednotlivce) a začala bych ho postupně zvykat. Chodit tam s ním na návštěvy, nechat jim ho na pár hodin, podniknout společný výlet atd. Pokud by zvykání probíhalo bez problémů, "návštěvy" by se mohly protáhnout i na pořád. Kontakt by s ním úplně ztratit nemusela, záleží na vzdálenosti a komunikaci s novou rodinou.I tak doufám, že kamarádka najde vhodné bydlení a vše se vyřeší bez mrtvol. Mona
1x
Jen proto, že ho nemůže mít ona, tak ho nebude mít nikdo a vezme mu život? Pokud to udělá, tak si myslím, že jí to bude neustále zevnitř zžírat. Sice teď nemůže najít podnájem, kde by pejska mít mohla, ale třeba za rok za dva už ho sežene a bude litovat, že ho kvůli tomu nechala utratit, zatímco mohla najít nějaké dočasné řešení a poté jí mohl být několik dalších krásných let společníkem. Nechápu, už jen při pomyšlení na to je mi opravdu zle!
1x
Mám pocit, že tu nepíšete o kamarádce, ale o sobě. Tohle by přeci člověk při smyslech nemohl obhajovat. Sobectví není omluva pro usmrcení zvířete.
doplněno 23.07.15 11:04:Tak máte kamarádku sobeckou k... Co na to řict, stejně udělá co chce.
doplněno 23.07.15 11:15:To, že by se mnou člověk schopný tohoto už nikdy nepromluvil, by mi nevadilo. Psa bych zachránila.
tak přemýšlím - chodí kamarádka do práce? anebo je pes "úplná přísavka", že se nemůže bez něj hnout z domu?
Pozadala me, jestli bych se o onu ,vec, nepostarala ja, napadlo me ze kdybych souhlasila, mohla bych pro pejska najit domov nez by mohl jit zpatky k panicce, ale zaprve- v zivote by se mnou nepromluvila a zadruhe neni jiste, jestli tady vubec ta moznost mavratu bude... a najit mu prechodku by taky nebylo jen tak
a ještě doplním - vaše kamarádka by určitě měla vyhledat psych. pomoc - už jen proto, aby se lépe vyznala sama v sobě a svých pocitech. protože její chování - sobeckost - je velmi nezodpovědé. kdo ví, kde jsou jejich kořeny. Třeba jen proto, že požádala vás, abyste řešila. Pes za nezodpovědnou paničku bohužel nemůže a je mi ho líto. příště to může být jiný pes, jiné zvíře nebo třeba i dítě?! taky ho odloží, když bude v nesnázích?! a ještě bych do budoucna zvážila, zda chci život sdílet s takovou kamarádkou...
doplněno 23.07.15 11:37:aha, tak to není tak závislý pes...spíš ta sobeckost paničky - když ne já...
doplněno 23.07.15 11:43:ještě dopolním - máme doma opravdového závisláka - taky zachráněného, pak ztraceného a nalezeného... a hlídání byl taky problém. postupně jsme ho zvykali, dnes jde v pohodě na hlídání, když potřebujeme - třeba celý den nebo i přes noc nebo i na pár dní. ale byla to dlouhá cesta. taky "nám" pomohli Bachovy kapky - pro psa, hodně se zpravil. opravdu na ně nedám dopustit. šupla bych je i paniče
tak se na ně kuknite, kažedému na jeho problémek. pejsci je příjmají velmi dobře. jinak psy jsme měli i předtím, jen tento je asi víc labilnější...co už![]()
Nechtela jsem at se to takhle zvrtne...
Jeji situace je tezka a prioritou je, aby s pejskem zustala.
doplněno 23.07.15 11:47: Diky.
urcite se to vyresi a najdeme schudnejsi cestu.
Jsem přesvědčená, že kdokoliv sdílí byť část naší cesty životem ať je to člověk nebo zvířátko v dobrém či zlém, není náhoda. náhody neexistují. všichni jsme si učitelé navzájem. TAk hodně štěstí, ať se vám podaří vymyset schůdnější řešení![]()
Já bych se o to postarala, ale né tak, jak Vás poprosila. Buď bych ho dala do útulku nebo ho někomu udala, ať si říká co chce. To je od ní hezké, že chce tu špínu hodit na Vás, to je panečku kamarádka. Je jasné, že se jí bude líp žít s tím, že jejího "milovaného" psa nechala usmrtit kamarádka než ona sama!
Doporučuji obrátit se na Bull azyl Čáslav /dočasná péče/. Jistě Vám nabídnou nějaké řešení, nebo bližší pomoc v okolí Vašeho bydliště.
Bez debat bych se o psa postarala. I kdyby se nenašel nový majitel, tak dát na chvíli do útulku. Velkou chybu dneska člověk dělá, že zvířata polidšťujeme. Ale pořád to je jenom zvíře - pes. Jsou vyjímky, kdy psi čekají u hrobu, na nádraží, až se jim páníček vrátí. Ale to jsou vyjímky. Za nějaký čas zapomene.
Nechat psa utratit kvůli tomu, aby se sama kamarádka a i ten pes netrápil, to je zvrácené myšlení.
Jenze kamaradka ma jen jeho, on je jeji rodina, a jediny ktery s ni byl i v tech nejvic nejhorsich srackach, proto je tak upnuta, a on na ni protoze jej zachranila kdyz byl krute tyrany jako stene a jedine s ni dokaze byt a zit. V minulosti byl pokus o hlidani pres noc-katastrofa poprve i podruhe..
doplněno 23.07.15 11:39: Bull azyl me napadl, jako plno dalsich reseni.. budu se snazit at to dopadne dobre pro pejska i panicku
1x
Tak tahle otázka mě teda slušně řečeno hodně naštvala... Jak může někdo jen pomyslet nad tím, že nechá ZAVRAŽDIT, ano ZAVRAŽDIT zcela zdravého a mladého psa v nejlepších letech.. Tohle by byla normální poprava, říkejte si co chcete, ale tohle je to nejhorší možné řešení, jaké to jen může být.. Spousta lidí by byla ráda za svého pejska, kterej musel být uspán kvůli těžké nemoci a tady chce nějaká ****** od někoho nechat zavraždit psa, kterému naprosto nic není a jen kvůli tomu, že se stěhuje.. Každá situace má nějaké řešení a tahle otázka obzvlášť..
Je mi z toho opravdu na blití a dotýčná osoba by se měla nad sebou hluboce zamyslet...
I kdybych těch faktoru bylo více, tak je to úplně jedno... To jí snad opravňuje nechat usmrtit psa?! Navíc co tady čekáte, že se to bude lidem líbit? Zkuste si to sama představit, jen místo role psa dosaďte někoho vašeho blízkého... Je to úplně stejný, kdo říká že ne, tak nikdy neměl k zvířatům žádný vztah..
Navíc píšete, že neznám žádné okolnosti, to je potom těžké, když žádáte o radu a a napíšete jen třetinu z toho, jak a proč se tak rozhodla..
Nezlobte se, ale tohle mě vážně pobuřuje.. Doufám, že se rozhodne tak, jak by se rozhodl každý NORMÁLNÍ a myslící člověk..
a nemuzu napsat vsechny okolnosti, i kdyz je to anonymni, nejde zverejnovat soukrome informace o nekom jinem, nejde o zadou pubertacku, ktera si koupila civavu do kabelky a po par bobcich ji prestala bavit.
Kamaradka ma vazne problemy, a protoze pocita s nejhorsim, napadlo ji tohle nepekne reseni. To ale neznamena, ze se nesnazi situaci aspon trochu zlepsit, aby k takove veci vubec nemuselo dojit!
0x
Hmm, ty si pejska vzít nemůžeš? Řekla bych jí, že ho může dát mi, kdyby na to bylo,... taky záleží jak jsi na tom finančně, a taky kde bydlíš, jestli tam může být pes, nebo jsi v pronájmu kde taky bydlet nesmí, pokud by mohl být tak bych jí to nabídla i s tím, že za ním může kdykoliv přijít, venčit, hrát si s ním, akorát by bydlel jinde... ![]()
0x
Špatná kamarádko, to, co jste napsala, to mi zvedlo žaludek. Dovolte mi zeptat se vás, co je vám do toho?! Pokud nejste v "něčí kůži" nikdy nemůžete pochopit jak a kolik něco znamená nebo ne! Že někdo něco říká, to až tak není směrodatné. Je důležité, jak to cítí. To, že jste kamarádka, to vám nedává právo hodnotit, nutit své pohledy a své postupy. Nikdy nemůžete vědět, jak by dopadla dušička a srdíčko ženy, které zůstal jen pes a ona ho nechá zabít. To, co se psem udělá, je jen její věc, její zodpovědnost, její život! ![]()
Ma opravdu tezky zivot a i to, ze je na psa tak fixovana, ma svuj duvod. Prosim at ji nikdo neodsuzuje, a ani me ne, ja jsem svoje navrhy hodila na stul a neproslo to, po dlouhe dobe se priklanim k ni a podporuju ji, nejen v tomhle rozhodnuti ale ve vsech ktera ted musi delat.
Muzu to trosku prirovnat k umrti zvirecich mazlicku zalem, pote co umre jejich panicek, rekneme ze to ma s kamaradkou a jejim psem urcite spojitosti...
Dale bych to nerozebirala, chtela jsem znat nazory a znam je.
Špatná kamarádko, jste opravdu špatná kamarádka, protože dobrý přítel nám řekne pravdu, ne jen to co chceme slyšet.
Pravda je taková, že mladý pes si v nové rodině zvykne a bude se mít lépe, když nebude muset zůstávat celý den sám. Za čas by se možná k vaší kamarádce ani vrátit nechtěl. Takových případů, kdy už pes svého původního pána nechtěl, je hodně. Nemůžete to srovnávat s třeba 12 letým psem, který žil celý život jen s jedním důchodcem.
A ona je tolik sobecká že ho do nové rodiny nedá. Pes jistě umřít nechce a když už umřít musí, jeho jediné přání je, aby u něho v jeho poslední chvilce byl jeho pán. Ani to pro něj není ochotná udělat, co je to za člověka? Kdyby opravdu měla psa ráda, nechá ho žít u jiných lidí.
Presneji pisu to, co me kamaradka rekla a rika. Ona si je jista, ze by prechod jinam nezvladl a nezvladla by to ani ona.
Nemyslím nám, jí byste měla říci pravdu. Je to mladý pes, není důvod aby nezvládl přechod do jiné rodiny. A jestliže si opravdu myslíte, že zabít psa je nutné, pak je třeba jít k veterináři, vysvětlit mu své důvody a nechat psa normálně bezbolestně uspat. Stojí to do 1000,- kč. To udělá člověk který měl psa rád.
Boji se, ze by se k pejskovi novy majitel nemusel chovat tak jak to on potrebuje a je zvykly... no je to s ni slozite. Vsechny rady a nazory si vyslechne, ale tim to konci.
Porad doufam, ze najdeme byt kam pujdou spolecne at uz tuhle myslenku zazene.
Sice je tady spousta odsuzujících komentářů, ale mně je Vaší kamarádky moc líto. Je to něco jako Sophiina volba. Rozumím jejím pocitům, ale já (i když mám psy moc ráda a uznávám jejich osobnosti a jejich potřeby) bych to až tak nehrotila a pokusila bych se najít v okruhu známých někoho, komu mohu důvěřovat a psa mu "do dobrých rukou" předat. Podle mě si pes zvykne, i když zpočátku nebude 3 dny žrát a bude tesknit. Ale půjde to.
Jednou jsme byli v podobné situaci - přidal se k nám očividně ztracený pejsek. Psa jsme doma nechtěli, ale alternativy jako útulek jsme okamžitě zavrhli. Pes nakonec u nás strávil půl roku, milovali jsme ho a dodnes na něho vzpomínáme, bylo to takové tvrdohlavé umanuté zlatíčko, a pak na jaře jsme ho "upíchli" u lidí, kteří měli zahradnictví, pořád byl někdo doma, pes se měl jako v nebi. Volávali jsme k nim, ptali se na něho, a vždycky nás potěšili - mluvili o něm s velkou láskou. Pejsem už je u Duhového mostu, ale měl krásný a dlouhý život.
0x
Může se domluvit v útulku, aby jej vzali než si najde vhodné bydlení a může za psem chodit a chodit jej venčit. Asi není na psa tak vázaná, když mluví, že ho nechá zabít.
0x
To jsou samý kecy. Kamarádka NENÍ POVINNÁ majiteli bytu hlásit, že v bytě bude mít psa a ten jí zvířata v bytě NESMÍ zakázat. Tak je to vyloženě uvedené v zákoně (NOZ). Takže ať si najde podnájem, o psovi nic neříká a normálně se tam s ním nastěhuje.
Spíš mi to celý přijde, že ji pes už nebaví a neví, jak se ho zbavit, tak si vymyslela tenhle nesmysl o podnájmu.
navic kamaradka ma nizke financni moznosti a nepujde do bytu ktery je vybaveny a opraveny, aby pak platila skody na ktere nema. Kdyz najde byt kde by pejsek nevadil, nemuze si ho dovolit, ona nema moc na vyber.
pokud by se takove bydleni naslo, nevahala by, ona o sveho pejska prijit nechce!
Tak pokud si kamarádka celkově nemůže psa finančně dovolit, měla by ho opravdu darovat. Mladého psa si někdo určitě vezme! Chce to jen hledat! Pokud pes ničí na co přijde, tak není absolutně vychovaný, to nelze svádět na temperament psa. Asi se mu nevěnovala jak měla, nebo na jeho výchovu sama nestačí a někdo jiný by to zvládl. Škoda toho zvířete, že se ocitlo v nezodpovědných rukách.
doplněno 23.07.15 21:35:Já pochybuji, že v těch bytech bude tak drahé vybavení, aby to případně nepokryla kauce. Prostě bych psa zamlčela a hrála tím o čas, jak jsem psala. Ono pak někoho vystěhovat není zas tak jednoduché, z důvodu vlastnictví psa... Pořád je to lepší, než myslivec s flintou ačkoli to samozřejmě není ideální řešení.Psa prostě nenechat nic drahého zničit, když tedy "neničí tak moc"a koupit mu nějaké věci, které zničit může. Musí mít kamarádka trochu ostřejší lokty a poprat se za sebe a za svého mazlíka. Dneska se nad ní nikdo neslituje, prostě je potřeba jít si za svým.
doplněno 23.07.15 21:51:Jinak mrkněte na tyto byty
zachranila mu zivot tim, ze zaridila jeho odebrani od fetaka, ktery chtel mit zabijackeho psa, a po par mesicich ho privazal k topeni, na buhvijak dlouho, protoze stav toho pejska byl katastrofalni, na malem prostoru vykonaval potrebu,spal,a travil tak cas do doby, nez byl zachranen. Puvodni majitel si z nej delal kopacak a terc vseho co bylo po ruce.
Pes k sobe dlouho dlouho nepustil nikoho bez vysokych znamek strachu, neduvery a projevoval to agresi, totalnim bojkotem a destruktivnimi naschvaly.
Kamaradka z nej udelala mazla, naucila ho zakladum poslusnosti a vybudovala si s nim pevny vztah. Jen ziskat si jeho duveru ji dalo zabrat.
Veci nenici soustavne- ted uz to snad dela minimalne, ale dela a to se ji nepodarilo pejska odnaucit.
Tito psi jsou typicti svou tvrdohlavosti, divocenim a nevycerpatelnou energii-to vim, mam doma bulika. Ale jeji mazel je v tomhle o par levlu vys a to nepovazuju za jeho negativum, ci jeji chybu.
Presto, ze jej nebere jen jako zvire, ale vztah k nemu ma hlubsi, tak ji jako jedinou bere a respektuje jako panicku.
reci o nezodpovednych rukach jsou mimo.
naopak financne by utahla byt, ktery vybaveny a opraveny je, ale nejde tam vzit i pejska.
vybaveni neni sice v hodnote statisicu, ale clovek ktery otaci kazdy halir, pociti ztraty tisicove, no i stovkove..
Nekdo by mozna radil najit si lepe placeny job a timpadem mit drazsi bydleni i s pejskem- i tak by ji zustala stejna castka na ziti jako s prijmem nizsim-je v insolvenci.
Malicka nadeje se objevila s inzeratem na moznost spolubydleni s jinou pani-tak uvidime...
Opravdu zvažte kamarádku přesvědčit k tomu, aby psovi našla nového majitele. Pokud nemá ani na kauci a krizové jsou i stovkové položky, co bude dělat když pes bude potřebovat veterináře? Prostě si ho NEMŮŽE DOVOLIT! A to nejspíše věděla už od začátku (?).
doplněno 23.07.15 22:10:No mě to prostě přijde postavené na hlavu. Radši bych obětovala peníze na kauci, než život svého psa. Vůbec bych o tom nepřemýšlela, ani minutu. A tady se to řeší celý den..
co se tyce pece o psa- pes nestrada a ma vse co potrebuje, v pripade ze by potreboval veta, taky by nebyl problem,nikdy se ji to nestalo ani kdyz potreboval operaci kvuli urazu. Psa si dovolit muze, do salonu s nim nechodi, ale dba o nej a hlavne o jeho stravu.
A ne, v dobe kdy si jej k sobe vzala, netusila ze se za dva roky dostane do situace ve ktere je.
kdyby nebylo nutne hledat jine bydleni, tak tohle ted vubec neresime...
A taky se bavime o byte, ktery je ted urcite uz zabydleny. Shanime spolecne nove, a snad neco najdeme, kdyz ne tak se budu snazit zabranit tomu nejhorsimu... musi to dopadnout dobre
0x
Majitelka psa by se měla léčit! Závislost není normální nikdy, natož, když chce kvůli ní zavraždit zdravého psa. To je už patologie, oděná do altruistických pohnutek. Neznám psa, který by si u nového, hodného, pána nezvykl, jednoduše je sobecká, když ho nebude mít ona, tak nikdo. Nechci soudit, ale bez ohledu na její vztah ke psovi, je to hnus. Kdo jí dává právo vzít zdravému psovi život? Dala mu ho snad sama? Asi jste udělala, co jste mohla, ale dál to už je záležitost jejího svědomí a asi i našich zákonů. Ať zkusí jít dát zdravého psa odborně utratit k veterináři a uvidí, jak ji požene svinským krokem a to, co jí řekne si za rámeček nedá. Možná by jí něco došlo metodou šoku.
0x
Vaše kamarádka zachránila psa a teď ho jednoduše zabije!?! Toje sice hezký, že si uvědomuje, jak je sobecká, i když to je asi slabé slovo. Píšete, že pejsek je zdravý. Rozumný veterinář takového psa neuspí a tak svého miláčka nechá jednoduše a sprostě odprásknout? Než aby mu našla domov? Tak ať se panička na onu akci přímo podívá, jak bude myslivec mířit flintou na jejího psa, který jí miluje...nebo je lepší vidina toho, že svého miláčka daruje k rodině do domku se zahradou a bude se moct třeba na pejska přijet podívat, jak je šťastný a živý! Nemusela ho tedy zachraňovat od feťáka, když ho chce zabít. Pejsek by jí byl určitě vděčný, kdyby věděl, k jaký paničce se dostal. Je to mladý pes, kterému by určitě nedělalo problém se zabydlet v pelíšku u jiné rodiny. Ať se pesanovi podívá do očí a nahlas vysloví, že ho raději zabije, než aby byl šťastný u nějaké rodiny. Nechápu, nemůžu už dál nic napsat, nebo bych asi byla sprostá.
Souhlasím se vším co jste napsala.Nemá srdíčko na správným místě,měla by se nad svojím rozhodnutím rozmyslet.Mám bráchu hajnýho a ten by to nikdy neudělal,protože on sám si bere pejsky co nikdo nechce domů a je neuvěřitelné jak ho milují,je pravda že měl max. 3 pejsky,ale tak to u něho je spoustu let... pejsci mu to vracejí láskou a dožívají se u něho i 19ti let
0x
Já teda nevím,ale opravdu dobrý veterinář vám zdravého psa z výše popisovaných důvodů určitě ,,neuspí,,a nepište,že ji nemáme odsuzovat,každý má právo na svůj názor a to co chce udělat je opravdu,,Hnus,,!
co pejsek?je stale mezi nami?rada bych ho zachranila..mam s pejskama velke zkusenosti.zavolejte popripade na 722112298.ne zadarmo,mam doma pejsky sve i z tyranych mnoziren a maji se skvele..vasi kamaradky neni tyrany,ale je osamely,byl by stale jeji,jen v jine rodine.ma-li ho rada tak toto udela..dekuji gabriela
doplněno 09.08.15 21:51:nevzala bych ho zadarmo..miluji zviratka..dekuji za pripadnou reakci
doplněno 09.08.15 22:06:prosim alespon o info jak se pejsek ma.gabriela
Komentare porad sleduju a uz jsem nechtela rozvijet moc diskuzi. Pejsek je v poradku, a se svou panickou zatim maji docasne bydleni ale urcite budou mit casem sve jiste zazemi. Hlavne ze se ji podarilo ziskat cas.
V hloubi duse doufam ze by k tomu nejhorsimu nedošlo, snad mela jen cerne myslenky ze zoufalstvi.
Jste moc hodna gabinko. Dekuju vam
- Utracení psa - ceník
- Smutny tema - utraceni psa ale tajne
- Kolik stojí utracení psa?
- Jak pohřbít psa?
- Utracení psa při agresivitě?
- Co nastane po eutanázii psa?
- Co s tím? Utratit či ne?
- Co se starým psem?
- Proč je to uzavřeno?utratit psa?
- Agresivní pes jak to změnit?
- Premyslime o utraceni - zmena povahy
- Kam dát psa?
- Umírá pes?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.