Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vývržek od koho?

Od: lisa* odpovědí: 10 změna:

Ahoj, nevíte od koho by mohl být vývržek na fotce (omluvte kvalitu - foceno mobilem)?

Ležel na lavičce, velikost cca 3cm, seschlý, lehký a byl celý z krovek brouků.

Díky

doplněno 21.05.15 07:21:

Omylem jsem vložila dvě stejné fotografie. Chtěla jsem vložit ještě tuto:

Vývržek od koho?
Vývržek od koho? #2

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, tazatelka uvádí, že v tom jsou krovky brouků. Já bych tipoval na ježka, ale nevím, jestli by ježek na tu lavičku vylezl (a proč). Zanechal to tam nějaký hmyzožravec.

Zdravím!

doplněno 21.05.15 08:29:

Myslíte ptačí dravec? Ten by snad lovil něco většího (savce). Ale, ježek je zdatný cestovatel a za den (noc) uběhne několik kilometrů, musí umět zdolávat překážky a tak se možná i na tu lavičku dostal. Nebo je to možná od potkana, ale nemám "nastudováno" jestli ten baští i broučky.

doplněno 21.05.15 08:33:

Podobná hovínka zanechává také kuna, ale v tom jsou spíše pecky (a je to celé větší).

hon
Jak velký je vývržek od poštolky?

martheczka*
hodnocení

2x

Vývržky tvarem připomínají zvířecí trus, ale prosvítající bílé kostičky nebo čelisti prozrazují, že jde o vývržky sovy. Velikost se liší podle druhu sovy. Puštík a kalous mají vývržky téměř stejné, dlouhé 4 až 7 cm a široké 2 až 3 cm. Jejich šedé zbarvení způsobuje množství myších chlupů. Sova pálená má vývržky téměř stejně velké, ale zbarvené většinou černě a potažené lesklou, jakoby asfaltovou blankou. Sýček má vývržky dlouhé pouze 2 až 6 cm a silné 1,5 centimetru, převážně šedé a obsahující větší množství zbytků hmyzu (krovky brouků apod.).

Ještě že máme internet...*smich*

hodnocení

0x

Co v tom hovínku je? Nestrávená semínka? Krovky brouků?

Řekla bych, že je to trus kuny.

lisa*
hodnocení