Nejste přihlášen/a.
Ahoj, nevíte od koho by mohl být vývržek na fotce (omluvte kvalitu - foceno mobilem)?
Ležel na lavičce, velikost cca 3cm, seschlý, lehký a byl celý z krovek brouků.
Díky
doplněno 21.05.15 07:21:Omylem jsem vložila dvě stejné fotografie. Chtěla jsem vložit ještě tuto:
Dobrý den, tazatelka uvádí, že v tom jsou krovky brouků. Já bych tipoval na ježka, ale nevím, jestli by ježek na tu lavičku vylezl (a proč). Zanechal to tam nějaký hmyzožravec.
Zdravím!
doplněno 21.05.15 08:29:Myslíte ptačí dravec? Ten by snad lovil něco většího (savce). Ale, ježek je zdatný cestovatel a za den (noc) uběhne několik kilometrů, musí umět zdolávat překážky a tak se možná i na tu lavičku dostal. Nebo je to možná od potkana, ale nemám "nastudováno" jestli ten baští i broučky.
doplněno 21.05.15 08:33:Podobná hovínka zanechává také kuna, ale v tom jsou spíše pecky (a je to celé větší).
Vývržky tvarem připomínají zvířecí trus, ale prosvítající bílé kostičky nebo čelisti prozrazují, že jde o vývržky sovy. Velikost se liší podle druhu sovy. Puštík a kalous mají vývržky téměř stejné, dlouhé 4 až 7 cm a široké 2 až 3 cm. Jejich šedé zbarvení způsobuje množství myších chlupů. Sova pálená má vývržky téměř stejně velké, ale zbarvené většinou černě a potažené lesklou, jakoby asfaltovou blankou. Sýček má vývržky dlouhé pouze 2 až 6 cm a silné 1,5 centimetru, převážně šedé a obsahující větší množství zbytků hmyzu (krovky brouků apod.).
Ještě že máme internet...
Díky za odpovědi. Když jsem ten vývržek rozpitvala, byly tam jen krovky, nic víc.A vítr to pomalu rozfoukal... Je možné že by to byl ježek - to mě tedy vůbec nenapadlo ale taky nechápu jak by se mohl na tu lavičku dostat.
Btw. je to v horách, tak jsem myslela, že by to mohl být dravec, ale ten by měl ve vývržku kosti, srst atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.