Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké druhy rybiček pro začátečníka

Od: nicol* odpovědí: 3 změna:

Zdravím,chtěla bych se zeptat ostřílených lidiček,co mají doma už akvárko a nějakou tu zkušenost na pár maličkostí.Jsem totální laik,akvárko už mám doma 54 l ,ted řeším,jaké druhy rybiček si do něho koupit.Líbí se mi neonky,pavé očka a taky mečovka,nebo plata.Ted jsem v zoobutiku viděla krásnou modrou bojovnici betu-prodavačka mi říkala,že jí můžu jednu dát k těmhle jmenovaným rybičkám,mě se to,ale moc nezdá.Má někdo s těmi to mix rybičkami zkušenost-nebude mi ta beta mezi nimi dělat neplechu?děkuji za radu.A přeji kráný večer.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ukulele*
hodnocení

3x

Ahoj Nicol, paví oka, mečovky a platy doporučuji. Nedoporučuji kombinaci s neonkami, neboť neonky jsou poměrně dosti choulostivé. Betty jsou poměrně nevrlé ryby, může se stát, že koupíš jedince, který bude kliďas a bude si hledět svého, ale můžeš také koupit ryby, která bude oždibovat ostatní spoluobyvatele, nebo naopak se některému ze spolubydlících zalíbí bettyny závoje a dostane na ně chuť. Do akvária co máš doma doporučuji 2-3 páry pavích ok, 8 kusů plat a 2-3 páry mečovek.

milanxxx*
hodnocení

0x

Bojovnici k ostatním rybičkám nedávejte!Moc ráda okusuje ploutve.Bojovnice se chová odděleně od ostatních rybiček.;)

pravdomluvny*
hodnocení

0x

Samozřejmě existují určitá pravidla, co se s čím snese, ale mám zkušenosti, že v akváriu přežijí i velmi nesourodá společenstva. Píšu "přežijí" nikoli že se jim skvěle daří. Je možné, že bude-li v nádrži dost úkrytů v rostlinách, může tam Beta vegetovat i s jinými rybami. Doporučuji před zakoupením ryb hodně číst a seznámit se s jejich nároky.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.