Nejste přihlášen/a.
Jsem začátečník v chovu pejsků a potřebovala bych poradit!Když si hraju se svým pejskem,je to skoro čtyř měsíční štěně snad Yorka,tak někdy dost kouše,chtěla bych poradit jestli je to v poho,jestli ho to neučí nějaké agresi,nebo ho to mám radši odnaučovat.Nevím jestli to je jenom štěněcí dovádění,nerada bych si vypěstovala kousavého lumpa!Jinak nekouše,má každého rád,ke každému mi utíká a lehne na zem na hřbet a chce pohladit,někdy je to skoro až trapné né každý má pejsky rád že?!?
děkuji moc za každou radu!
Kousání je štěněcí hra. Mezi sebou se štěňata při hře okusují normálně, ale jakmile to štěně trochu přežene a kousne víc , tak druhé štěňě zakňučí , nebo kvikne a už si hrát nechce . Dělejte to také tak , pokud kousne víc , tak slovo ,,Au ,,by mělo být řečeno vyšším tonem, štěně lehce odstrčeno . Rychle pochopí , které kousnutí už je moc. Je dobře , že štěně má rádo lidi, jen dbejte na to , aby se k němu lidé co ho hladí sehnuli do dřepu. Předejdete v budoucnu skákání na lidi.No a když když ho někdo nebude chtít pohladit , jeho chyba. Tohle štěněcí tkz. vnucování,, časem přejde . Sám začně rozlišovat kamarády a ti ostatní.
Je to ještě psí miminko a takhle si hraje. Má ostré zoubky,proto to tak bolí. Opravdu stačí dělat au,au a pejsek časem pochobí že musí ubrat v kousání, ale nesmíte se u toho smát, jinak nikdy nepřestane. Budu se opakovat,ale na pejsky platí ráznost a né rána. Chce to hodně hraček na kousání. Hlavně ty co může žužlat a ty co může škubat. Kosti z buvola jsou super i pro zoubky. Mám šestiletého vlčáka a dávám mu jednu kost týdně. Má bílé zoubky jedna báseň a žádný kaz.
V přírodě, když si vlk lehne na záda znamená to, že se vzdává sylnějšímu jedinci.Neznám vašeho pejska, ale vypadá to že máte dost poddajného a přátelského pejska. U takového pejska se dá předpokládat že z něho nebude trhač lidí.