Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kousání pejska při hře

Od: montyana* odpovědí: 7 změna:

Jsem začátečník v chovu pejsků a potřebovala bych poradit!Když si hraju se svým pejskem,je to skoro čtyř měsíční štěně snad Yorka,tak někdy dost kouše,chtěla bych poradit jestli je to v poho,jestli ho to neučí nějaké agresi,nebo ho to mám radši odnaučovat.Nevím jestli to je jenom štěněcí dovádění,nerada bych si vypěstovala kousavého lumpa!Jinak nekouše,má každého rád,ke každému mi utíká a lehne na zem na hřbet a chce pohladit,někdy je to skoro až trapné né každý má pejsky rád že?!?

děkuji moc za každou radu!

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martina30*
hodnocení

3x

Je to hra a vyměnují se zoubky jsou ostřejší bude to trvat tak 1 měsíc až 2 ale důrazně pokud Vás bude kousat odsunout nebo ho stisknout dolů...časem to pochopí.Prostě třeba to udělat 10krát za sebou..trpělivost,trpelivost.

mertigana*
hodnocení

3x

U takového štěněte tedy 4 měsíčního jde o pohou hru my máme doma retrívra a když byla štěně tak si v zápalu hry taky hryzla a v podstatě i ted když si s ní hraji.je to naprosto v pořádku

jakoola*
hodnocení

3x

Kousání je štěněcí hra. Mezi sebou se štěňata při hře okusují normálně, ale jakmile to štěně trochu přežene a kousne víc , tak druhé štěňě zakňučí , nebo kvikne a už si hrát nechce . Dělejte to také tak , pokud kousne víc , tak slovo ,,Au ,,by mělo být řečeno vyšším tonem, štěně lehce odstrčeno . Rychle pochopí , které kousnutí už je moc. Je dobře , že štěně má rádo lidi, jen dbejte na to , aby se k němu lidé co ho hladí sehnuli do dřepu. Předejdete v budoucnu skákání na lidi.No a když když ho někdo nebude chtít pohladit , jeho chyba:). Tohle štěněcí tkz. vnucování,, časem přejde . Sám začně rozlišovat kamarády a ti ostatní.

hodnocení

2x

Stačí na citlivější kousnutí neobvykle reagovat. Výkřikem, klepnutím. Pes pochopí, že není něco v pořádku. Po několikerém opakování bude vše OK. Je to jen o psí škole života...

denisavon*
hodnocení