Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr psa

Od: karelkarel odpovědí: 15 změna:
Dobrý den, již nějakou dobu uvažuji o koupě psa. Nevím ale jaká rasa by se k mému životnímu stylu hodila. Prosím tímto o radu. Jsem absolutní začátečník, psa jsem nikdy neměl. Bydlím v Praze v bytě. Moje pracovní doba je pohyblivá, většinou pouze dopoledne, ale 2x týdně jezdím na služební cestu na celý den. Aktivně sportuji, takže radši bych aktivního psa, než lenocha. Zároveň bych rád aby byl přátelský a společenský. Spíše středně velké plemeno. Jack Russel teriér mě napadl, ale mám strach že bych mu nemohl nabídnout vš, co potřebuje. Prosím tedy o radu. Děkuji, Karel

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

haninka*
hodnocení

2x

A proč rasa? Já jsem si vzala psy odebrané pro týrání, rasu nikdy nikdo nezjistil a mám nejlepší a nejkrásnější psy na světě heč:) Tady mají ale 23 km za sebou, tak proto ty xychty :)Takže asi tak. Já bych jela do útulku.

Výběr psa

dejavu*
hodnocení

1x

Mohu nabídnout od nás z útulku kteréhokoliv pejska, bude šťastný za nový domov utulek-kralupy.estranky.c/...

Jinak hlídání nebo aspoň venčící služba odpoledne v den, kdy jste pryč, bude nezbytná, pokud pes nepojede na služebku s vámi. Celý den v bytě nevydrží, to byste nedal bez močení ani vy.

pesvnouzi

Mžoná by nebylo špatné pomoct umístit psí kámoše i stylem, ponechat jim minimálně to, jaké mají venčící zázemí v ůtulku.

Je hodně dobrovolníků, teda aspon u nás, co chodí venčit psi z ůtulku.

Takže by snad nebyl problém najít různé dobrovolníky-venčitele adoptovaných psů z ütulkü v blízkosti u nových chovatelůch těchto psů, než si zaběhnou venčící režim a spůsob života s novým psím kámošem.

Opět by to bylo na dobrovolnících, na kterých i ted´ leží největší část venčení, ale dělají to s láskou a dobrovolně, akorát by se muselo hledat někdy i v jiném rajónu, to jde přes net.

No a v konečném důsledků by se ošetřilo i zacházení a počáteční dohled na psí utulkáče u jejich nových chovatelů.