Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr domácího mazlíčka na kolej

Od: sklepmistr odpovědí: 9 změna:
Ahoj,
jsem student co bydlí sám na koleji s rád bych si pořídil domácího mazlíčka. Hodně mě zaujali papoušci např. Papoušiček šedokřídlý. Potřeboval bych něco tichého, ale přítulného a ochočitelného co bych mohl popřípadě nechat na víkend samotné.
Děkuju za Vaše nápady.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dejavu*
hodnocení

5x

Papoušci příšerně vřeští na dosah několika km a jsou hodně neradi sami, ze stresu ze samoty se začnou škubat až dohola. Veterina je u zvířat obrovsky finančně náročná, když se rozstůňou.
Myši smrdí a pískomilové v noci hrabou. Potkani ožírají kabely a dělají si hnízda z natrhaných skript, rozšiřují si teritorium tak, že si tlapky namočí do moči a tou tlapkají a značkují území. Atd.
Nemyslím, že je dobré si pořizovat na kolej zvíře. Navíc spolubydlící může být alergik. Jestli mohu doporučit, nedělejte to a jestli se vám stýská po zvířatech, zajděte vyvenčit občas do psího útulku v okolí nebo vypomoci do útulku kočičího. Každé zvíře potřebuje denní péči a dozor.

sebod*

předřečníci mají naprostou pravdu. Akorát co místo toho plyšáka nějakou slečnu? Čistotnou, která si nebude značkovat své teritorium. Odpadne Vám každodenní péče i poplatky za veterinu...

Jenom pozor nato, aby nevřeštěla víc jak ten papoušek.

sklepmistr
hodnocení

Právě, že slečna častokrát řve víc než papoušek, ale tak možná si to s tímzvířátkem tedy rozmyslím :)

zwiki*
hodnocení

3x

Ahoj.Na kolej se bude hodit plyšák než "týrat" zvíře.

petrgr*
hodnocení

1x

Je znát, že máte ještě pomotané hodnoty. Zvířátko jakékoliv potřebuje společnost a není to hračka. Kupte si mluvící panenku, mohla by vám stačit ...

hodnocení

0x
Zkuste rybičky, sice nejsou na mazlení, ale i tak budete mít společnost. A víkend o samotě rybky v pohodě zvládnou.

tonenipodstatne*
hodnocení

0x