Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Moje kočka kálí vedle svůj zachůdek

Od: misicka odpovědí: 5 změna:
ahojky.poraďte,prosím..mám doma 15ti letou kočičku a asi před dvěma měsíci začla kadit vedle svého wc.jako by se neuměla trefit.přitom při čůrání se trefí..začíná mě to štvát.čekám mimi a je to kolikrát síla.hlavně když do toho ještě šlápne a roznese to po bytě.:-/ díky za odpovědi.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

1x

Dobrý den, nejsem odborník přes kočičky a na to jsou zde povolanější, ale nemá ta kočička i jiný problém? Není už nejmladší a tak by to mohlo souviset s věkem. Já měl pejska a ten byl ke stáru postižen demencí - také dělal potřebu beze studu a libovolně (a dříve to nedělal).

No, nechci Vás strašit, ale to je úděl, když je zvířátko starší. Jinak snad nechat kočičku vyšetřit na veterině. Zdravím!

P.S. Předpokládám, že ten záchůdek čistíte.

hodnocení

1x

A co takhle přikrytý záchod, kde je pouze okýnko/vchod?

pb®
hodnocení

0x

No jestli jste těhotná, tak je to báječný trénink na to, co Vám bude předvádět děťátko. Buďte kočce vděčná a zvykejte si na podobné fekální historky, bude hůř. Výrazně hůř. Důležité je vědět, jaký tvar a rozměry má záchod, jestli jde kočka vyloženě vedle nebo je v záchodu a jen zadek strčí mimo. V tom případě by mohl pomoct změnit tvar záchůdku tak, aby zadek vystrčit nešel. Důležité je čištění. Některé kočky na již jednou použitý nechtějí jít, pak by stačilo přidat záchod druhý nebo zvýšit frekvenci čištění na slyším jak hrabe, zvedám se a jdu kydat, ale to je pro mnoho lidí nereálné. Jestli je kočce 15let, má už nárok na nějakou nečistostont, můžou se projevovat zdravotní problémy, senilita. Nezlobte se na ni a buďte ráda, že se dožila takového věku a nechte ji v klidu dožít. Dítě není důvod k tomu, zbavovat se domácích mazlíčků.

bgmaniac*
hodnocení

0x