Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat: Na jaře k nám přiletěl na zahradu holub hřivnáč s holubicí, a jelikož přilítávají každý den ráno i večer, tak jim vždycky hodím trochu hrachu. Ale nevím, do kdy bych jim ten hrách měla dávat, abych je nepřikrmovala do doby, než odletí na jih. Poraďte, prosím. Díky.
Dobrý den, vůbec nejsem odborník přes holoubky, tak je moje otázka asi podivná. Proč si myslíte, že je nutné to přikrmování v době, kdy je snad všude potravy dost? U Vás je stále souvislá vrstva sněhu? Zdravím!
doplněno 17.04.14 11:30:Děkuji Vám za vysvětlení - tak, Vy je vlastně uplácíte .
To Vám věřím. Já zase uplácím kocoura od sousedů - je to macek, trochu se bojí a musí mít náladu, aby se nechal pohladit. Ale, za salámek je ochotný.
Dobrý den, já si nemyslím, že je nutno je přikrmovat, ale jsem hrozně ráda, když k nám přiletí aspoň na chvilku, protože jsou naprosto úžasní.
doplněno 17.04.14 11:33:V podstatě je uplácím. Nemůžu se na ně totiž vynadívat. A když sedím na zahradě a holubi zobou dva metry ode mne, a jenom úkosem mne pozorují, tak je to prostě nádhera.
Tak takového kocoura, který se bojí, mám taky. Je napůl divoký, dělá si co chce, pohladit se nechá, jenom když chce. Má se jako "prase v žitě" - takhle bych se chtěla jednou mít taky. Jde si ven, kdy chce, přijde si domů, taky když chce. Ale naštěstí je hodně plachý, takže když se blíží kdokoli cizí, tak zdrhne. Ale na druhou stranu je to hrdina - každé ucho zjizvené, zub mu chybí, každou chvíli je nějaký pochroumaný, zkrátka kocour jak má být.