Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Morčátko a domeček

Od: kristynaw odpovědí: 14 změna:

Přeji vám krásný den! Potřebuji poradit od zkušených chovatelů morčat.Včera jsme si pořídili morčátko samečka.Sameček je starý okolo 5 měsíců. Nevíme, zda jsme udělali dobře, když jsme morčátku dali do klece domeček, protože jak tam včera do něj vlezl, tak celé dopoledne nechtěl vylézt.Nakonec jsme ho vytáhli a domeček dali z klece pryč.Morčátko se snažíme brát do rukou a mluvit na něj. Myslíte, že ten domeček tam máme dát, nebo alespon po dobu 3 dnů ho nechat bez něj? Děkuji.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Domeček jsme dali našemu morčeti také ihned jak jsme ho pořídili a vykazoval stejné příznaky jako u vás. Po čase si zvykl a do domečku zabíhá jen jak se lekne ,když někdo k němu jde . Poslední dobou nám dokonce na domeček vyskakuje (má plochou střechu) a píská,když se chce pochovat nebo něco dobrého .Nejsem odborník , ale myslím si že v domečku mají jisté soukromí a cítí se v bezpečí ,protože když ho máme na sedačce na dece (proti počurání) tak se vždy tlačí zády do kouta sedačky ,a nedej bože mu deku přehrnout tojsou pak manévry jak norník :)

kristynaw
hodnocení

Tak jsme mu ten domeček dali zpět a hned do něj vlezl.Asi ho máme nechat v klidu a domeček mu nebrát.Ale jak to máme udělat, když si ho chceme pochovat na rukou?Co když bude po většinu dne v domečku,máme ho tak nechat? Poradte mi prosím, jak postupovat.

Domeček nemá podlahu nebo ano? my máme bez podlahy tak jsme domeček zvedli pepana jsme vzali pomazlili se snim a pak ho vrátili i s domečkem do klece je nutné být s ním v kontaktu aby si zvykl a ochočil se . Teď už s náma sleduje televizi sedí mi v klidu na břiše a hledí .

kristynaw
hodnocení

Domeček nemá podlahu, zřejmně máme podobný domeček a na tom domečku je miska, kde se dává jídlo, ale nevím, zda je morče schopno tam vylézt.Ted je v domečku a daváme mu z ruky okurku, ale nevyleze celý ven.