Nejste přihlášen/a.
prosím o radu, zda je normální když nyní v létě přestávají slepice snášet.Počet vajec od 14 slepic klesl z 9 až 11 na 6 až 7vajec.Krmení dostávají stejné.Vody mají také dostatek. Děkuji.
Letos je to jak na houpačce - lepší snůška kolem velikonoc, pak bída kvůli chladnu, když se začalo oteplovat opět dobré a poslední dny v těch hicech opět na h... Ale na víkend se má ochladit a sprchnout a tak bude zas lépe.
Víte, já nevím. Nevím jaké máte slepice, ale my si děláme svoje přes líheň, máme asi 10 generaci a s 19 slepicema pod 10 vajec nejdem, což by odpovídalo u každé druhé. Krmíme šrotem s obilím, občas posečená tráva, hlavně ale dostatek vody- mám tři velké napájecí kýble, a vodu měním za chladnou. Také dostatek stínu a hnízd na snášení.
já jsem začátečník mám 7 slepic dva měsíce a i přes ty horka mi už třetí týden snáší všechny, mají velký výběh a krmení jak se všude radí, pšenici, domácí zbytky , vitamíny i směsku pro nosnice, ale ted druhý den se mi objevil problém že ráno tak kolem 6 hodiny někdy i dřív je chodím vypouštět a jedna má už pod sebou vejce , samozřejmě rozbité, nevím jestli to nestihne přejít do hnízda mají 4 hnízda hned vedle bidla a doteď nebyl problém tak nevím co s tím ...
Slepic máme 16, denně je minimálně 11 vajec, maximum je 14. Když na chalupě nejsme mají granule, šrot, namočenou pšenici a ječmen, vodu. Když tu jsme mají to samé mimo granulí a vařim jim brambory s rozmočeným pečivem a přidávám všecko možné co tu ve spíži po dědově smrti ještě zbylo (rýže, těstoviny, pudinkové prášky, zavařeniny) a jelikož likviduji i mrazák tak zrovna dnes dostaly půl kg. drůbežích syrových jater-mohly se zbláznit. Slepice chodí do zahrady a ještě se jim na sečkovici řežou kopřivy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.