Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Šance na přežití?

Od: wolflucy odpovědí: 9 změna:

Ahojte všichni, kdo nedosuzujete pomoc přírodě. Včera jsem našla osiřelé a vyhladovělé mládě nějaoého ptáka. Ptala jsem se učitelky a ta mi nabídla, že se o něho můžu postarat. Vzala jsem si ho domů a nakrmila a dala jsem mu napít. K jídlo mu dávám namočený piškot a k pití čistou vlažnou vodu. Pořád ale pípá a já nevím, co by ještě chtěl. Většinu času poletuje po mém pokoji, nevadí mi to. Občas sletí i na zem, ale doskáče si sám. Právě teď mi skáče po klávesnici. Na noc ho dávám dál od okna, pustím ho do menší klece, zakryju mu klícku dekou (tak aby mohl i dýchat) a on usnul. Dá si hlavu pod křídlo a spí. Myslím, že je dobré cestě přežít. Už mi zobe i z ruky a nebojí se, když se přiblížím. Pokud by tady někdo pochyboval o tom, jestli je dobré ho brát domů, u místa, kde jsme ho nalezli, žádné hnízdo nebo ptáci nebyli (uprostřed paneláků asi hnízdo nebude). Navíc jsme měli strach kvůli kočkám a autům. Chtěla bych se zeptat, co mám dělat dál, vypadá to, že si zvykl na potravu od lidí..Díky moc.. :)

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x