Psí tlapka

Od: Datum: 13.06.13 09:52 odpovědí: 5 změna: 16.06.13 17:15

Nevíte prosím někdo co by to mohlo být? Začalo to asi před rokem bílým flíčkem z boku polštářku a psovi vadilo jít např. po štěrku. Teď se to rozšířilo a nechce se to zahojit a pes kulhá už u po chodníku. Byl jsem již o dvou vet. a vždycky dostal nějakou mast ale nic nepomáhá. viz foto

https://lh6.googleusercontent…v7E/w751-h563-no/DSC00215.JPG

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 13.06.13 10:31

Dobrý den, nejsem odborník, ale takto vypadala kdysi packa mého pejska, když si vrazil osinu z trávy.

Řekl bych, že tam má pejsek něco vraženého a je to zanícené (a velmi bolestivé). Jenom je divné, že je to tak dlouho a ani na veterině to neřeší. Já měl štěstí - ta mastička zabrala. Veterinář říkal, že pokud by to nezabralo, tak by to musel řezat a čistit. Doporučuji ještě zcela jiného veterináře, protože pejsek evidentně trpí. Hodně štěstí při léčbě. Zdravím!

Ohodnoceno: 2x

Datum: 13.06.13 16:20

To vůbec nevypadá dobře. Nechtělo by to veta, který by se nebál rozříznout to, případně chirurgicky odstranit? Může to být cokoliv, ale nejspíše něco hodně hluboko zapíchlého. Tříska, trn, osina. ;) Musí to bolet, je tam zánět.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 13.06.13 17:26

Možné to je, i když je mi divné, že za rok by to nevyhnisalo. Ale nějaký radikální zákrok by to chtělo.

Možná že by ještě jiný vet byl lepší, na druhou stranu si myslím, že mastička bude vždy první volba; radili jste se s těmi dvěma, když mastička nepomohla?

Ohodnoceno: 1x

Datum: 14.06.13 13:20

escrito, pes si tlapku kouše? vylizuje ohlodává? jak dlouho na ráně udržíte mast?