Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem začátečník v chovu slepic , mám jich 7 asi tři týdny a už začaly snášet sbírám 5-6 vajec denně, ale dnes se mi stalo že jsem přišla do hnízd mám 4 ale vesměs snášejí do 2 bylo tam 6 vajec a jedno hnízdo, které mám vystláno pilinami bylo celé žluté pravděpodobně od žloutku, ale skořápka nikde, vím a četla jsem na int. že slepice klovají svoje vejce při nedostatku vitamínů, moje dostávají vitamíny, i rozbité suché skořápky, pšenici, krmnou směr a mají výběh na zahradě 400 m2, takže strádat by neměly, myslíte že některá opravdu klove to vejce, nebo může mladá nosnice snést bez skořápky, protože mě překvapilo že tam opravdu nebylo ani kousek rozklované skořápky, jestli máte někdo nějaké podobné zkušenosti poraďte. Díky. A.
doplněno 07.06.13 19:18:ještě doplňuji můj dopolední dotaz, ted jsem navečer šla projít hnízda a přemístit podkladky aby chodily do dalších dvou a vlezla tam jedna slepice a klovala do toho podkladku, tak mám obavu že ten dopolední žloutek nebyla náhoda a že to byla tato slepice, která jej rozklovala, no uvidím co bude zítra budu hlídat ale moc tomu nevěřím, i když ji odchytnu a zabráním tomu jeden den, tak další to bude znovu ne?Díky za rady ..
doplněno 07.06.13 20:34:...tak ted jsem z toho úplně zmatená , jdu krmit a v kurníku pod hřadem leží jedno vejce, takže mám 7 slepic , 6 vajíček jsem posbírala a našla ten žloutek v hnízdě tudíž předpokládala rozbité 7. a ted další což by bylo 8, při 7 slepicích nemyslitelné, do hnízd i do kurníku chodím denně , čistit, doplňovat vodu, takže se nemohlo stát ,že by zůstalo zapomenuté od minulého dne, omlouvám se, že popisuji možná naivní věci ,ale slepice jsem nikdy neměla a tak sháním veškeré informace, kde se dá. díky za trpělivost a čas, který věnujete mému problému. A.
Ano, slepice "sežerou" naprosto celé vejce! Jakmile se to jedna naučí, tak je nejlepší ji dát do polívky. Problém je i ten, že to od ní odkoukají i ty ostatní.:D