Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problémy očí u psa

Od: pegy* odpovědí: 8 změna:

Naše 8letá fenka kokršpaněla,měla problémy s očima už od mala.Má po operaci vniřních víček.Celou dobu pak nebyly vážnější problémy,až letos v létě se mi zdá měla víčko občas zvětšené,ale samo se to zase zpravovalo.Nyní měla poslední dobou často zalepené oči,ale myslela jsem,že je to z prachu.Včera ráno měla oči dost zalepené a všimla jsem si,že i hodně zkalené.Začla jsem ji kapat kapky na zánět spojvek,ale nezdá se to lepší.Má někdo zkušenost,budou stačit jen kapky.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Dobrý den, Pegy. Nejsem odborník, jen chovatel. U pejska, který měl už operovaná očička, bych nenechala léčbu, jen na sobě. Píšete, že již delší dobu, má pejsek očička zalepená, nyní i zakalená očička. Zašla bych raději k vetovi, častěji zalepená očička musí pejska bolet. Očička jsou důležitá. Jen můj názor.

Naprostý souhlas s Viky *palec*Ta zakalená očička mohou znamenat zákal. Nevím jestli zelený nebo šedý, ale zákal to je. Tohle vidívám u starých pejsků a slyším diagnozu. Moje fenenečka takhle vypadala, když jí zákal začínal. Je třeba zajít k vetovi.

drejdl*
hodnocení

0x

Neupřesňujete, po jaké operaci pejsek je. Domnívám se, ýe po operaci třetího víčka, tzv. mžurky? Pak tam jsou poměry lehce změněné, že slzné kanálky neodvádějí dobře slzy do nosní dutiny, slzy se hromadí, infikují a pak to oko je zahnisané, zalepené. Bude třeba přeléčit infekci antibiotikem, doporučoval bych oční kapky Floxal - nejsou drahé a jsou velmi účinné. Zkuste si je nechat napsat od lékaře (nemusí být oční) na recept se zaškrtnutým Hradí pacient. Dávejte 5 x denně do obou očí, po 3-4 dnech by měl být znát výsledek. Septonex a podobné antiseptické kapky jsou na toto příliš slabé.

pegy*
hodnocení

Má po operaci třetího víčka.Kapky mám antibiotické Kanamycin,tak to by měl být podobný účinek .

marenka*