Stále padají ouška u jorkšíra

Od: Datum: 17.11.11 18:51 odpovědí: 31 změna: 06.04.14 15:20

Dobrý den všem kdo jsou majitely jorkšíráčku.Mám doma také fenečku jsou jí 3.měsíce a když jsme si jí před měsícem dovezly domu tak mu nestály ouška a nestojí doted.Pokouším se mu je lepit ale po odlepení chvíly krásně stojí tak mám radost a tak do hodiny spadnou.Co s tím,mám je dál lepit a nebo so dokážou postavit sama?Už si nevím rady protože každej radí něco jinýho.Psala jsem i do veterinární poradny a doktor mi napsat jen holit a nechat být.tak nevím.*plac*



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: susenka*
Datum: 17.11.11 19:50

A vám to nějak vadí že pejsek bude mít spadlá ouška? Možná je má moc tlusté nebo těžší. Zkuste jí je ještě lepit. Ale jinak budete s ní chodit na výstavy? pokud ne tak je snad nemusí mít uplně ideální ne?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: broca
Datum: 17.11.11 19:57

Ahoj. Měla jsem malého špice (ouška nahoře u špiclíka jsou více než nutná, zvláště s PP) a ve věku necelé 4 měsíce mu stále přepadávalo jedno ouško dopředu. Názory ostatních chovatelů na to, co s tím, byly hodně různé, ale nejčastější názor byl ten, že v tomhle věku už s tím nic nenadělám, nebo přidávat do krmení calcium ,masírovat atd. Ouška měl taková masivnější a proto těžší, také hodně ochlupená. Napadlo mne zkusit mu nalepit zezadu za ouško do těch dlouhých chlupů vyžvejkanou žvejkačku a vlastně mu tím to ouško jakoby přitáhnout nahoru, skoro i nepatrně tu špičku ouška dozadu. Bylo to zamotané v těch chlupech a nebylo to ani vidět. Ještě k tomu jsem si ho každý večer vzala na klín (k televizi) a ouško jsem jemně masírovala. Vydržela jsem to a nechala jsem to tam nalepené až do asi 8 měsíců (během té doby jsem musela asi dvakrát kousek ještě přidat, aby to drželo, když jsem viděla, že to trochu povolilo). A světe div se - po odstřižení chlupů i s napatlanou žvýkačkou za ouškem ouško už stálo. Pouze třeba večer, nebo když už byl nějak unavený, ouško nepatrně přepadalo, ale když se vyspal bylo to zase dobré. Ještě jsme nějakou dobu masírovali, až se to spravilo úplně. Když mu byl skoro rok měl obě ouška krásně nahoře. S tímhle pejskem jsem potom absolvovala mnoho výstav a získal spoustu ocenění , pohárů a medailí. Dokonce jsem později pejskovi kamarádky , která měla stejný problém, ta ouška vylepovala stejným způsobem a nakonec se mu také postavila tak jak měla být. Tak nevím, zda to pomůže v každém případě, ale zkusit jako poslední pomoc můžeš, za to nic nedáš.*jasne*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.11.11 20:12
avatar

To jsou tedy věci a rada! Lepit psovi vyžvýkanou žvýkačku za ucho! *bzum*

doplněno 17.11.11 20:15:

Nic ve zlém, ale škoda, že pes nedovede takovouto péči majiteli oplatit.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: broca
Datum: 20.11.11 12:09

Pro "kapkanadeje". Proč tak příkrý odsudek za radu? Ve Vaší reakci radu na zadaný dotaz hledám marně. Souhlasit jistě nemusíte, poradte třeba něco lepšího nebo jiného, jako ostatní .Byl dotaz o radu, podělila jsem se se svou zkušeností, žvýkačka tehdy opravdu pomohla a to bezbolestně a v podstatě nenásilně, protože o tom pejsek ani nevěděl. Šlo jenom o to, vydržet to tam nechat dostatečně dlouho, až chrupavka v oušku dostatečně zesílila a stabilizovala se v poloze nahoře. Myslím si, že např. kupírování ocásků (které prozatím není bohužel zakázáno, kupírování oušek již ano) je něco úplně strašného, co se pejskům stále dělá. Tak tam bych s Vaším rozhořčením plně souhlasila a navrhla též tuto péči majitelům oplácet. Ale co Vás rozhodilo na žvýkačce?;)P.S. Myslím, li si, že můžu radou pomoci, poradím, jinak jsem zticha.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.11.11 10:09
avatar

Moje rada zde nechybí. Chce to lépe číst!;)

doplněno 21.11.11 10:10:

A byla zde dříve, než moje reakce.*kafe*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: broca
Datum: 21.11.11 11:09

Ano, ano , kapkonadeje, máte pravdu, Vaše rada zde opravdu byla hned po té mojí, a až potom přišla vaše negativní reakce. Všimla jsem si Vaší rady mezi ostatními příspěvky dole, až když jsem odpověď odeslala. Píšete také lepit. Nenalezla jsem ale opět odpověď na to, co Vás tak vyprovokovalo zrovna na té žvýkačce, že jste napsala to co jste napsala? Lepit, jako lepit. Rozdíl je jen ten, že ona žvýkačka ouško dále ještě více nazatíží, jako lepenka, ale podrží jej ve vzpřímené poloze stejně dobře, ne li lépe. Nevydávám samozřejmě tento můj postup za jediný dobrý, ale je fakt, že to funguje. Pejsky chovám, mám , cvičím je a zabývám se s nimi již 30 let, tak jsem jen předala dobrou zkušenost dál... P.S. Takže Vy jste také vlastně jenom lepila, a co myslíte, oplatili by Vám pejskové tu péči, kdyby mohli?:D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: broca
Datum: 21.11.11 11:16

Opravuji, nelepila jste, ale lepit také radila:)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: guanka
Datum: 18.11.11 11:01

no nevím s tou žvíkačkou to asi dělat nebudu,protože mám doma ještě pejska jorkšíra a ti dva se spolu celý den perou a určitě by jí to hned ztrhl a žvíkajda by byla všude,ale když jsem si ho tenkrát dovezla jako štěně domu tak mu padalo trošku jen jedno ouško a jednou jsem oholila a od té doby stojí a nepadaly ani při výměně zoubku,ale s fenečkou je to trochu problém,protože paní od které jsme jí kupovaly mi narovinu oznámila ,že štěnata ani jednou nekoupala a s ušima jim nedělala vubec nic,což mi teda příjde nezodpovědný,protože ouška a hygiena a zvláště u jorku se nemá zanedbávat,tak jsem z toho zklamaná.Vždycky mám takovou radost,když jí je odlepím a oni tak krásně stojí a za hodinu nic.Zase je má spadlé,tak jsem z toho smutná.Nepotřebuju,aby byla dokonalá ale když si pořídím pejska a vím že má nějak vypadat tak chci aby tak prostě vypadal,už z principu prostě.Tak teda uvidím asi to chce čas nebo já už nevím.*kafe*.

Od: bela®
Datum: 17.11.11 19:58

Mam taky fenku jorksirku,ale to, jestli ji stoji ouska nebo ne, bych vubec neresila.Ouska se ji postavili sami i bez lepeni i bez holeni.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: alikkkkk
Datum: 20.11.11 12:15

naprostý souhlas! :) příroda si pomůže sama a nějaké lepení vůbec neni nutné spíš naopak naprosto zbytečné :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.11.11 20:02
avatar

Je pravda, že každý radí jinak. My jsme nelepili a problém nepostavených oušek u našeho psíka se vyřešil po výměně mléčného chrupu. Tak se domnívám, že lepením nic nepokazíte, ale spraví se to i samo.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 18.11.11 11:00
avatar

Dobrý den,
mám doma taky jorkšírka (2 roky). Když byl maličký, tak mu taky ouška nestály. Přesně jak píšete každý měl jiné názory a my nevěděli co máme dělat. Když jsme se ptali našeho veterináře, poradil nám, že mu máme dávat kvalitnější granule(např. Royal Canin Yorkshire) a opravdu do pomohlo. Oušku mu krásně stojí a to jsme nemuseli ani lepit ani nic. Snad vám ta rada pomůže

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 18.11.11 11:25
avatar

Zdravím, naše šeltie také neměla špičky uší dolů jak je správné, chovatelka radila žvýkačku, vosk. Veterinář doporučil odstranění chrupavek, říkal, že to bolí jako když píchnou naušnice vám. Jelikož mi uši píchali ve 30ti letech tak jsem věděla co to je a náš Niček dožil 13 let se špatně postavenýma ušima. Nijak ho to nehyzdilo a byl to ten nejkrásnější a nejlepší kamarád.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.11.11 12:25
avatar

Já si myslím, že váš pejsek má ouška kapku větší. Takové oslíkovské :D No, co už! Nikdo nejsme dokonalí. Že jo! ;) Ouška jsou těžká a dlouhá a mají problém stát. Takže když už to všechno, co jste podnikla, nezafungovalo, nechejte to tak. Když budou pěkně ležatá, jako V a budou jí slušet, tak sebe i psinulku nestresujte a nechejte tak. Jen cca 1/3 ouška holit a hlídat vnitřek, aby ouško nebylo zabordelené (omlouvám se za to slovo, ale přesně vystihuje), což se ležatým, překlopeným ouškům stává. Občas je třeba k nim čichnout a z vnitřku ucha pinzetou vytrhat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.11.11 21:40

Dobry vecer,mam doma dve jorksiracku -maminku s dcerou.Kdyz jsme si dovezli Ajschu(matka),tak ji ouska vubec nestala lepila jsem ji je a stacilo par dnu a ouska stala,dokonce nebyl ani problem kdyz se ji menily zoubky.Sarlote- to je dcera od ajschy jsem ouska holila i lepila a stejne jedno ousko dodnes nestoji( a to ma ouska malinka, jeste mensi nez jeji mama)je ji rok a uz jsme to vzdali.Jsou to nase miminka a mame je radi obe stejne*srdce*

doplněno 23.11.11 18:13:

www.pinnotare.ic.cz/usi.html na tehle strankach je plno moudrych rad i video jak ouska lepit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mari2*
Datum: 18.11.11 23:04

Hani ahoj:)..koukam,že ajša prospívá:)..zdravíme:)..maruska;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.11.11 08:28

Dekuji moc za pozdrav JJ, holky jsou jako nase deti*srdce**houpy*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.11.11 21:12

*tuc*To co jsem viděla u sousedky a bylo mě vysvětleno aby ouška stály bylo toto:Ouško omotat málo lepivou loukoplastí,tak aby bylo vzpřímené.Pejsek již je větší a hrdě si je nosí nahoru!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: alikkkkk
Datum: 20.11.11 12:13

panebože, poslechnout veterináře! určitě by se nemusely ani holit! prostě počkat a časem se postaví už natrvalo! co to je za nápady lepit psovi uši! až přijde ten správný čas postaví se mu samy bez jakekoli pomoci :/!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: almira*
Datum: 21.11.11 09:56

Nemáte pravdu! Pkud nestojí tak podlepujte loukoplastí a večer u televize masírujte Jen to nevzdávejte

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fe
Datum: 21.11.11 10:09

je vidět,že zkušenosti nemáte a jediné co opravdu může pomoct,tak ouška holit,odlečovat,masírovat a dávat dostatek vápníku na zpevnění

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fe
Datum: 21.11.11 10:06

Dobrý den,chovám Jorkšíry,štěňátek jsme měli dost a dost,záleží co mají v genech,pokud je má dlouhé po předcích,tak ouška nepostavíte ani kdyby jste je zasádrovali...jak sama píšete,tak rady znáte,holit,odlehčovat,moc na ně nesahat,aby se ještě více nepřiplácla k hlavičce...ale bohužel,nic jiného na to není,než se s tím smířit.Mám 2 fenky,jedna je má předpisová a ta druhá i po půl roce lepení a stříhání je má dolů...ale ono to ničemu nevadí,je to stejnej miláček ať stojí ouška nebo ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: guanka
Datum: 21.11.11 10:25

vy tedy myslíte že když je má větší že jí stát nikdy nebudou?já jí je vždycky na 2 dny zalepím a pak když je odlepím tak třeba 2 až tři hodiny krásně stojí,pak jde Mia spát a když se vzbudí ,tak je má spadlé.ale jsou jí 3 měsíce tak třeba ještě něco zmužu ne?

Datum: 21.11.11 19:11
avatar

Ale jo, ještě všecko může být. Ale když ne, tak co už! Jestli je necháte dlouho podlepená, čichejte pod flajstr, ať se to nezapaří. ;) Nedávno jsem viděla ouška podlepená jinak. Přes vrchol hlavičky nad čelem, jedno ucho na opačnou stranu, druhé přes něho a to pak náplasí zafixované. Přišlo mi to jako více účinné a pro psa pohodlné.*hej*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: guanka
Datum: 22.11.11 12:26

joo a kde jste to viděla já to teda moc nechápu ale kdyby jste mě odkázala na nějaký obrázek nebo fotku tak bych to zkusila,nebo aspon podrobněji popsat jak to mám provést.děkuji.:)

Od: bela®
Datum: 22.11.11 18:39

Probuh,vzdyt i klapaty ouska u jorksiru i u jinych plemen jsou pekny.Ja to nikdy neresila jestli pesankovi stoji ouska nebo ne.Hlavne at je pesanek zdravy.To je moje priorita.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.11.11 16:25
avatar

Kdysi dávno holkám se udělaly copy co nejvýše a ty se pak na vrcholu hlavy přehodily a seply. Jak se jmenuje ta ukrajinská blonďatá politička? Co se snaží hrát na lidovou strunu. Ta to občas takhle nosí.*ee*

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: broca
Datum: 21.11.11 10:39

Guanko, domnívám se, že u Vás je problém v tom, že necháte ouška vylepená právě jenom ty tři dny! To je příliš málo času na to, aby se mohlo cokoliv zlepšit. Vydržte to nechat vylepené opravdu co nejdéle to půjde! Pár dnů, nebo týden nic nespraví. Přeju, ať to pomůže. Když to přece jenom nevyjde, nedá se nic dělat a pejska budete milovat tak jako tak..:)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mony
Datum: 05.04.14 19:39

Dobrý den,

měla jsem u měho pejska stejný problém a ouška jsem jí podlepila a nechala 2 týdny v kuse. Pomohlo to a ouška jí teďka krísně drží :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.04.14 12:34

Standardní postavení uší je záležitost nejen správné výživy, ale i genetiky. Pokud nemáte čistokrevné štěně , tedy štěně s PP

( rodokmenem) po rodičích, kteří museli splnit povinné podmínky chovnosti, tak nemáte jistotu nejen v postavení uší.

Budete ráda když se u Vašeho jorka projeví jen potíže s držením uší a ne nějaké závažnější problémy (např. luxace pately, neuzavřená fontanela ap.).

Tříměsíční jork je v období dentice (výměny mléčných zubů za trvalý chrup) a to mohou nastat potíže s držením uší i u jedinců, kterým už ouška stála. V každém případě je štěně v období bouřlivého vývinu, tak se poradťe s veterinářem a podávejte štěněti nějaké vitamíny. Nedoporučuji tyto přípravky kupovat v ZOO prodejně na doporučení kamarádky a dávkovat je sama!

Můžete natropit (předávkováním) víc škody než užitku, proto se raději poraďte s vetem.

Skutečně kvalitní krmivo (alespoň na tuto přechodnou dobu růstu) je samozřejmostí!

Podle fotky nemá vaše štěně ani nikterak zvlášť kvlalitní srst, takže mu kvalitní krmivo a event.vitamíny rozhodně neuškodí.

Vylepování někdy pomůže, ale není to pravidlem, jedná se spíše o doplňkové "podpůrné" opatření. Pokud štěně nemá

v genetické výbavě pevně stojící ouška, navíctřeba nedostává správnou výživu, tak mu vylepování nebude nic platné.

P.S. Já mám opačný problém :-D

Můj pes JRT (Jack Russell) přestože vlastním oba jeho rodiče se správnýma ušima, má jedno ucho "stojací" a jedno správně složené. Také jsem okolo třech měsíců jeho věku, (kdy už bylo jasné, že se ucho nepoloží) zaslechla rady, že mu mám nechat operativně ucho "podříznout". Ucho jsem neřešila, pes je jinak zdravý (až moc ), je velmi krásného exteriéru, zůstal doma

a právě naopak,

s tím jedním uchem vypadá velmi komicky (také i proto mu říkáme Šibal) a pro mnoho fenek je asi velmi sexy! Prostě s tím jedním ztopořeným uchem dává asi jasný signál... :-D

doplněno 06.04.14 12:36:

S lepením uší buďte spíš opatrná! Dlouhobější lepení někdy může způsobit, že se ucho "zapaří", pes může chytnout i ekzém, plíseň atd.

doplněno 06.04.14 12:39:

S lepením uší buďte spíš opatrná! Dlouhobější lepení někdy může způsobit, že se ucho "zapaří", pes může chytnout i ekzém, plíseň atd.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mon
Datum: 06.04.14 15:20

bohemica - Dáte jeho fotku, prosím! :) ;)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.