Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Úhyn rybek

Od: misa* odpovědí: 14 změna:
Ahojky prosim o radu. Založila jsem si své první akvárko - jsem totální laik, jen jsem vše nastudovala v knížkách a netu - 50x23x33. A od kamarádky jsem dostala 6mečovek,6teter citronových,3skaláry a čichavce medového + rostliny a písek (ten jsem 3x převařila). Při zakládaní skvárka jsem postupovala pečlivě a přesně podle knih :cumim: a přesto mi po třech dnech zůstaly jen 5 rybek (čichavec a 3mečovky) ostatní rybky umřely. Kompletně celý akvárko jsem vyčistila, koupila nový písek (kamarádka si nebyla jistá zda písek od ní nebyl už v akvárku použitý)vyházela rostlinky a vše založila znovu. Opravdu pečlivě jsem vše zkontrolovala (zakoupila i chemii - nějaká start sada při zakládání akvárií)A zbylé rybky posléze umístnila do akvárka přesto mi další dvě umřely (zbývá čichavec a 2mečovky. A já teď nevím co dělám špatně. Jo samozřejmě techniku jako topení, filtr, vzduchovadlo, světlo atd. mám. Nevím co mám teď dělat. Jselti koupit nové rybky a posleéze rostlinky a nebo čekat co se stane..Nejsem si taky jistá jaký rybky pořídit..Každopádně už jsem z toho zoufalá, moc jsem se na akvárko těšila a přesto že jsem se snažila neudělat nikde chybu je evidentně něco špatně. Jo ještě jsem chtěla dodat,že jsem rybky dostala hlavně proto, že kamarádka má v akvárku keříčkovce a lombardu a ty je značně terorizovali (kamarádka akvarium - 260l - dostala i s něma).Když jsem si od kamošky brala nevypadaly nemocné - až na to že některé byly "okousané" od keříčkovce a té druhé potvůrky. Tak nevím co dělám špatně. Najde se někdo kdo mi poradí? (jen mi neříkejte že mám vodu vylít a nasázet kaktusy )Díky

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ukulele*
doplnit odpověď
hodnocení

0x