Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak na stopu - začátečníci

Od: wrtulka* odpovědí: 8 změna:

Zdravím,

mám dotaz máme 2,5 roku starou fenku bígla. Od roku chodíme na cvičák takže tak nějak zládáme základní poslušnost ..:) Na cvičáku nám vysvětlili teoreticky jak se s pejskem nacvičuje stopička (ani já ani ona jí nikdy nedělala). Přišlo mi to v teorii snadné - označit si začátek stopy do každého nášlapu dát pamlsek..nejlépe masíčko ..nejdřív dělat krátkou, rovnou stopičku, dát si pozor na vítr..na konci má najít uvařené jídlo na celý den. A teď k dotazům..zkoušeli jsem stopičku a vůůůbec to nešlo takhle ideálně..I když se říká že bíglům jdou stopičky skvěle.. tak masko našla a před ním asi 2 pamlsky jinak podle mě šla jen podle toho že jí vonělo to uvařené maso ne po mých stopách. Takže prosím o radu jak začít, nějaké zkušenosti rady prostě jsem začátečník jak já tak moje bíglička..předem děkuji..

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

borax*
hodnocení

2x