Problémy po očkování

Od: Datum: 08.01.14 12:06 odpovědí: 8 změna: 10.01.14 12:32

Dobrý den, máme problém s naším Bišonkem, byly jsme sním na očkování proti vzteklině, ještě ten den po očkování se choval úplně normálně. Na druhý den si ani nelehl, když sme se ho dotkli toho místa kde byl očkovaný tak hned zakňučel. Ještě by sme to chápali ale dneska se jenom třepe, nechce se nechat ani pohladit, ani lehnout jen sedí. Ani sám nikam nevyskočí všude ho musíme zvedat my. Nevíte co by to mohlo být?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.01.14 12:12
avatar

Na nic nečekat a ihned odvést zpět k veterináři,doma toho moc sami nezmůžete.Může to být jen hematom,ale také nějaká alergická reakce,nebo ifekce.Nechci nikoho strašit,ale nám zase po očkování začala fenečka otíkat.Je to celkem běžné,každému vše nesedí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bini*
Datum: 08.01.14 12:39

Momentálně se nemáým jak k tomu veterináři dostat :( Co vám dal veterinář aby se to zlepšilo? Nějakou klidnící ijekci nebo něco?

Datum: 08.01.14 12:26
avatar

Vzpomínám, jak můj pejsek po prvním očkování proti vzteklině mírně ochrnul na zadní nohy, byl apatický, prostě divný. Po pár dnech se to zlepšilo. Veterinář mi sdělil, že se to může výjimečně stát. Další rok se to opakovalo a třetí rok jsem s velkým předstihem žádala, aby objednal tu vakcínu od jiné firmy, aby se pravděpodobnost těch vedlejších příznaků snížila na minimum. Ať to stojí, co to stojí.

Ano, pes dostával několik let očkování jiné značky, mírnější (název první ani druhé nevím). Po několika letech jsem změnila veretináře a v současnosti je možné očkovat po 2-3 letech, využívám toho. Psovi bude 14 let, v poslední době už po očkování nemá vůbec žádné problémy.

Rada - příště včas před očkováním informujte o alergické reakci a požadujte mírnější vakcínu, žádný levný dryják.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bini*
Datum: 08.01.14 12:41

Tak asi něco podobnýho máme i my, asi ho ty zdní nohy moc neposlouchají ujde pár kroků a to mu stačí :( O tom jsem ještě neslyšela že je možnost i po 2-3 letech, všude nám říkají že se musí každý rok očkovat.

Datum: 08.01.14 14:04
avatar

Opisuji z očkovacího průkazu poslední roky:

6/2008 - nálepka Rabisin + poznámka s Claritinem (to asi bylo proti té alergické reakci) , další návštěva 6/2009

6/2009 - nálepka Rabisin, už bez poznámky o Claritinu, ale něco se mi zdá, jestli jsem nepodávala v tabletách, příští návštěva 6/2012

5/2012 - nálepka Rabisin, na Claritin opět jen mlhavá vzpomínka, další návštěva 5/2015.

Veterinářka je velmi svědomitá, kdyby to nebylo možné, určitě bych musela dávat psa očkovat častěji.

Pejsek se vám z těch problémů dostane, ale před dalším očkováním veterináři určitě informujte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kami95
Datum: 08.01.14 15:50

Nemůže být třeba alergický na složení a nějakou látku? Jinak k tomu veterináři bych jela hned, nehledě na to jak, klidně i stopem..co když se to bude zhoršovat? Může otýct a umře..takže nějaká veterinární pohotovost určitě je, možná i nějaký veterinář z vašeho okolí přijede k vám domů, když zavoláte..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.01.14 16:19
avatar

Když vet píchne injekci, je třeba ihned to místo rozetřít, rozmasírovat, aby sérum nezůstalo v jednom místě. Většinou nezůstane, ale když se nezadaří, udělá se boule, která se chová jako cysta a dovede dělat problémy. *plac* bini, máte určitě telefon na vašeho veterináře, tak mu zavolejte. A když nemáte, strejda Gůgl ho najde. Zavolete mu!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: astik
Datum: 10.01.14 12:32

Můj veterinář dává našim pejskům - z toho jsou 2 yorci - vakcínu: Duramune DAPPI + LC a jsem s ní spokojená. U předešlého vet. se mi jednou stalo, že mu došla vakcína, tak dal nějakou jinou - prý fancouzskou - děs! Dvěma psům bylo zle, tak jsem řekla, že tohle svinstvo už nechci! Může být také prošlá, bohužel ne každý vet. je dobrý. U vašeho pejska to může být jen špatná reakce, ale pozor, už se stalo, že pes po vakcině zemřel - nechci strašit, ale rozhodně bych jela na veterinu - nějaká možnost být přeci musí, jak se tam dostat. Je také možné, že dnes je už váš pejsek ok, v což doufám. Držím palce a příště se dané vakcíny vyvarujte.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.