Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Brzy zakalená voda v akváriu

Od: andrejka44 odpovědí: 17 změna:

Zdravím všechny kteří pomáhají v problémech ve kterých si nevíme rady.

Jsem úplný začátečník-syn chtěl rybičky dostali jsme akvárko a rybičky tuším že se jim říká mečíkovci nebo tak nějak prý jsou pro nás vhodné.Koupila jsem filtr se vzduchováním takový zelený se přicucne na sklo koupila jsem dvě živé kytičky písek.Založila akvárko písek jsem pořádně vyprala,kytičky zasadila do písku naplnila vodou dala rybičky a zapnula filtraci toto jsem udělala v pondělí večer.Dnes je středa voda je zakalená hnusná .Opravdu nevím co je špatně prosím poradí mi někdo Prosím!

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

chlamak*
hodnocení

3x

Vyberte rybicky, vylijte vodu, pisek vysypat za plot a vymenit ho za drobne kaminky... Podle toho co pisete si myslim, ze na vine je pisek - nektere pisky jsou absolutne nevhodne do akvarii, i kdyz se zda, ze je kvalitne vypranej, stejne se chova tak jak popisujete. Nezapomente po vymene vyprat i ten filtr, ktery bude plnej kalu, aby jste si nenanesla ten kal do vycisteneho akvarka ...;)

doplněno 31.03.10 08:48:

Berte to jenom jako typ - sebod napsal nazor k te vode a spravnemu zalozeni akvaria.. *palec*

lm®

Do akvárka je lépe dávat kamínky.Rybičky až cca po 5-7 dnech po prvním napuštění vodou-( to Vám měli akvaristice ale říct),přičemž je stále puštěný filtr i ohřívání.do vody dejte příppravek na úpravu vody (dostanente v akva potřebách,vyváže z vody kovy a jiné škodlvé látky pro ryby).Hodně radosti s rybičkami.

andrejka44
hodnocení

Také děkuji za radu písek jsem koupila v zverimexu dole mám štěrk a na tom nějaký hrubý písek jako kamínky malé*plac*

sebod*