Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Štěně nechce vykonávat potřebu venku

Od: benda® odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

máme doma téměř 3 měsíční štěně border kolie. Jsem student a proto jsem tu s ním teď celé prázdniny dopoledne sám a trávím s ním tak hodně času. Máme ho tu (zítra to bude) 2 týdny a pejsek furt nechce čůrat ani kakat venku. Táta s přítelkyní tady mají takové ty podložky na čůrání, což mi většina lidí, se kterými jsem se bavil a vyznají se ve psech nedoporučila a mně osobně se to též zdá jako nesmysl. Táta s přítelkyní ale odmítají dát podložky pryč. Kdyby pes čůral/kakal doma i venku, bylo by to v pořádku, nicméně hafík nechce venku vůbec vykonávat potřebu. Už jsem za ty 2 týdny tak nějak vypozoroval, kdy bude čůrat/kakat (obvykle se zároveň vykaká i vyčůra), proto ho vždy popadnu a běžíme ven. Jenže venku nic, pak přijdeme domů a on se vyčůrá/vykaká na podložku nebo těsně vedle ní. Venku nám čůral asi 5x a to pouze v případě, že jsme třeba 2 hodiny seděli na lavičce před bytovkou a vykakal se asi 1x u známých na zahradě. Za každé vyčůrání/vykakání venku byl náležitě odměněn. Pes je kromě tohohle velmi učenlivý, na jméno slyšel hned 3. den. Prosím o radu, už jsem opravdu bezradný, třeba když táta uvidí, že tu podložku nedoporučuje víc lidí a bude mít tady na internetu důkaz, tak jí dá pryč. Už jsme opravdu bezradní. Moc děkuji.

S pozdravem,

benda

Štěně nechce vykonávat potřebu venku

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, hezký pejsek, resp. psí mimino. A už viděl venku nějakého staršího psa kadit a čůrat? Měl by to na procházce vidět, že je to tak normální a okoukat to. Zdravím!

P.S. Náš první pejsek/štěně nejdříve čůral přičapnutý jak fenka a až když viděl starší psy zvedat nožku, tak to po nich opakoval. A ty čůrací podložky v bytě zrušte - je to určitě cítit a psa to nemotivuje chodit s potřebou ven.

doplněno 31.07.25 14:26: