Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rozpoznání hmyzu z balkonu

Od: luker odpovědí: 7 změna:
Dobry den, nevíte prosím co je to za hmyz? Jedna se o hmyz na balkone, kde bojujeme a holuby. Je to foceno pres den, venku a je zde vetsi mnozstvi tohoto hmyzu.
Dekuji

Rozpoznání hmyzu z balkonu
Rozpoznání hmyzu z balkonu #2
Rozpoznání hmyzu z balkonu #3

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jiofa
hodnocení

5x

Já to vidím na pisivky. Najdeme je na rozmanitém podkladu: na stromech a křovinách, v hrabance, na skalách, v hnízdech ptáků a savců, Chtělo by to lepší foto na detaily.

Rozpoznání hmyzu z balkonu #4
liska5

Chtělo by to nějakou nabrat na papír, aby byla na fotce vidět. Pisivky znám ze sprch na stadioně. Mají rády vlhko. I v bytech se někdy vyskytují.

luker
hodnocení

2x

Dobrý den, mockrát všem děkuji za odpovědi. Zaslal jsem fotografie i firmě, která u nás bude řešit holuby a dle jejich vyjádření se jedná doopravdy o pisivky.

ben®
hodnocení

0x
Dobrý den, zřejmě klíšťák holubí. Zdravím!
google.com/...

Ne. Nemůžete jen tak vypálit klíšťák holubí jen proto, že se to našlo u holubů. Klíšťák holubí má typický vejčitý tvar a tohle fakt není.

ben®
pletiplot - děkuji za kritiku, ale chci Vás požádat, ať si mě do budoucna už vůbec nevšímáte. V tomto případě jsem vycházel z nekvalitních (a v PC dodatečně neupravených) obrázků, kde jsou prostě jen malé, hnědé, oválné fleky. Vy jste někde zašitý, potom přijdete, probíráte jednotlivé starší odpovědi o hmyzu a ty "odborně" komentujete, resp. zpochybňujete. Nedělejte to, odpovídejte na nezodpovězené otázky o hmyzu jako první (ať si také užijete kritiku, jestli nebudete ihned zcela přesný).