Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Po kousnutí psem otekla ruka

Od: deni odpovědí: 17 změna:
Ahoj, dnes v noci me kousnul svagra pes do ruky, tekla krev ale jinak docela v pohode. Rano ta ruka dost natekla a zacala i hodne bolet, jela jsem teda na pohotovost.. tam jsem dostala mast, atb a zavazali to. Jenze ta bolest je cim dal tim horsi, s palcem uz skoro nemuzu ani hybat. Mate nekdo podobnou zkusenost? Je to normalni takovahle bolest? Mela jsem zlomenou ruku a to byla prochazka ruzovym sadem proti tomuhle.. vsichni u nas v malomeste na mistni nemocnici strasne nadavaji ale mohli realne lekari v tomhle pripade udelat vic? Dekuji za zkusenosti a nazory vsem

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Letos koncem června se mi do lokte zakousl bel. ovčák mého známého. Na jeden stisk vytvořil dva malé otvory, které ani moc nebolely a nekrvácely. Pes byl proočkován, ale i tak jsem raději navštívil lékaře. Jeho konstatování bylo překvalivé - dva otvory v hloubkách 5 a 2 cm! Protitetanovka, ATB, vyčištění a drény. Každý den převazy a výměna drénů... Tak to tvalo pět týdnů, ATB bylo nakonec dvakrát. Nyní mám na ruce jen dvě malé jizvy a vše je v pořádku. Toho psa znám od malička, proč se do mě zakousl nikdo nechápe. Ono se nikdy neví, so se v tý psí makovici děje...

Ale že by se z nás s jeho majitelem stali nepřátelé? To teda určitě ne. Jsem také majitelem psa a situaci proto dokážu pochopit. Majitel z toho měl větší trauma než já. To se holt někdy přihodí. *nevi*

deni
hodnocení

Tak to je sila, ja mam pouze 1 cm, neumim si predstavit 5…
Take nikomu nic nevycitam, je to zvire, stane se..

hodnocení

2x

Také záleží čím je pes krmený. Pokud syrovým masem tak je většinou reakce na pokousání intenzivnější protože do rány se může dostat zkažené maso ze zubů psa.

deni
hodnocení

Je krmeny pouze granulemi a pamlsky. :/ Vyjimecne dostane nejaky zbytek. Ale syrove maso asi vubec.

hodnocení

1x