Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nechtějí mě poslouchat školní koně

Od: citronekk012* odpovědí: 13 změna:
Ahojky všichni. Doufala jsem, že by mi někdo z vás dokázal poradit :D. Na koních jsem začala jezdit 1 rok zpátky, jezdím western, ale jen 3 základní kroky, žádný reining, horsmanship atd... Jezdím na školních koních, jelikož jsem začátečník,nejezdím na soukromých :). Jsou jen dvě kobyly (Samba (13) a Daenerys (7). V tom si myslím že je problém, jelikož se na nich každý den střídá mnoho jiných lidí, hlavně začátečníků, jsou velice tvrdohlavé a tupohubé :D. 3 měsíce zpátky jsem na obou začala i cválat na volno ve velké hale. I když kobyly měly někdy své dny a zlobily, vždy jsem je nějak dokopala do toho, aby dělali co chci. Jenže teď tak 2 měsíce zpátky se někde stal zlom, absolutně netuším kde. Koně v pohodě krokují, ale když je chci jen naklusat, tak konec. Koně se začnou točit, chodit po celé hale, chodit ven z haly, couvat, zastavovat. Absolutně nechtějí naklusat. (Podotýkám, vždy tam jsem s trenérkou, sed mám rovný, techniku snad také dobrou). Samozřejmě si ale nemůžou chodit kam se jim zachce, tak je chci vytlačit na kruh. Pak naklusat, dělají ale úplně to stejné. Trenérka mi říká, ať neřeším kam lezou, hlavně ať naklušou. Takže tam 15 minut v kuse pobízím koně vším možným, i do slabin, důrazně a silně,