Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
před týdnem psa bodla včela a hodně mu otekla tlamička, reakce se projevila asi až po 15 hodinách. Ihned jsem jel k lékaři na veterinu a dostal injekčně nějaký bílý roztok do svalu proti alergické reakci (název léku nevím). Problém je, že je pes od té doby hodně unavený, hodně spí a celkově je bez energie. Nechce si hrát, i to vítání po příchodu z práce je takové hodně slabé. Byl jsem u veterináře znovu, ten ho vyšetřil (teplota, srdíčko, dýchání) a řekl, že je pejsek v pořádku. Mně se ale nezdá, je úplně jiný než normálně. Od té injekce se v noci vždy i počůrá, i když s ním chodím třeba kolem 21h večer a pak kolem 3-4h ráno. Je možné, že se jedná o nějaký vedlejší účínek léku proti alergii? Mám o něj strach, i když dle veterináře je pejsek naprosto v pořádku.
Děkuji moc.
Kolag
Nemáte zač. Jsem laik, ale ty léky možná mohou za to počůrávání (větší tvorba moči, než dříve=?, oslabený svěrač=?). Můj pejsek byl v horku vždy jak mátoha, volil k ulehnutí studenou dlažbu (z toho jsem nebyl nadšený kvůli jeho ledvinám), nechal si oplachovat studenou vodou čenich (tam se pejsci potí) a dával jsem mu lízat kostku ledu.
Sice se v noci nepočůrávám, ale v těhle vedrech jsem taky bez energie, hodně spím ... a to jsem nedostal ani žihadlo, ani injekci...
To se mi nezdá vůbec v pořádku.Škoda,že nevíte název léku,co dostal na veterině.Já bych určitě zašla k jinému veterináři.Některý veterinář nerad přizná svoji chybu.Kamarád chodil se psem k veterináři ,když kulhal.Veterinář ho pořád léčil mastičkami a pes byl pořád horší.Když potom jel k jinému veterináři,tak ten mu řekl ,že je léčba zanedbaná a musí mu nohu amputovat,jinak zemře.Možná byl ten lék moc silný,nebo moc velká dávka.Přeju vám,at se pejsek brzy uzdraví.
Některé injekce na zklidnění mají za následek velké čůrání. Tolik k tomu čůrání Název léku ale už nevím.