Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakého hlodavce si pořídit

Od: kikinka156 odpovědí: 10 změna:

Dobrý den. Chtěla bych si do bytu pořídit menšího hlodavce. Se zvířaty už nějaké zkušenosti mám, ale s hlodavci jsem začátečník. Líbili se mi např. pískomilové nebo burunduci. Dívala jsem se na internetu. Někde je chválí, jinde naopak. Takže moc nevím. Prosím poradte. Za všechny rady předem děkuji.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dracek*
hodnocení

0x

a co třeba osmáka degu ,nenáročné tvířátko které dělá radost ale i bordýlek :)

myse*
hodnocení

0x

pískomilové musí žít ve skupině nebo aspon v páru - jinak trpí. tím, že žijí v páru, vystačí si sami a na člověka nejsou zvědaví. Navíc se pořád množí. - měli jsme je doma, ale nedoporučuji.

Co vám doporučím je potkan - čistotné zvíře, velmi přítulné a chytré (raději bych koupila holku než kluka - ta neznačkuje)

dokonce přijde na zavolání, není prolbém je pustit v pokoji, hned někam nezalezou jako křečci, fakt jsou bezva. Dají se nosit na rameni nebo v kapuci...neznám lepší zvíře těchto rozměrů...

hodnocení

0x
Ahoj, taky doporučím potkana, jdou opravdu hezky vycvičit..můj slyší i na jméno, to je tak vše..snad jen na doporučení chovatelů samičky ve skupině samy, trpí..samečkům je to šumák...
Snad se bude líbit, ten ocásek je úžasnej..

guli*
hodnocení

0x

Ahoj,jestli se nudíš,doporučuji ti koupit si Xbox *smich*

camelot*
hodnocení

0x

Ahoj Kikinko, z vlastni zkusenosti Ti velmi vrele doporucuji prirodne zbarvene piskomily a to dve samicky. Dosahnes tim toho, ze ve dvou budou stastne, nebudou se rvat a budes mit jen ty dve, hezke terarium nebo klec, dat vetvicky na okus, kuru, seno, boudicku jako pelisek a je to prijemne vonave zviratko :), budes moc spokojena, Camelot

verunk*
hodnocení

0x

Aloy, já mám- křečka a je moc hodnej ae pozor! Někteří křečci vůbec nejsou proto bych ti doporučila jiné zvíře.