Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Koušou pavouci?

Od: jaros70* odpovědí: 4 změna:
Koušou ve spánku člověka pavouci?
doplněno 08.06.22 03:34: Doplňuji, jakože nekoušou. Dokážou chytat moly? Zásoby obilovin ve dvojitém obalu, přesto moli vniknou do bytu. Neznají meze. Ale pavouci taky ne. Namísto aby zůstali na volných místech, lezou jinam. Dělají si z toho turistiku.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

patronka*
hodnocení

3x

Odpověď zní : ANO, koušou a jak! Zažila jsem to na vlastní kůži, pavouk mne kousnul nad horní ret, kousnutí oteklo a pár dní jsem s tím musela žít. Přesto bych ale pavoukovi neublížila. Spinne am Abend, bringt Glück und Gabe..

Asi jsi ho líbala ráno... Nešťastný dárek, pěkná smůla.

jk2021
hodnocení

2x

Sice nejsem odborník, ale i tak o tom silně pochybuji - nic by tím totiž nezískali. Obecně útočí pouze při ohrožení nebo usmrcování kořisti (hmyz) - u člověka připadá v úvahu jen první možnost, navíc kusadla u nás žijících pavouků jsou zpravidla příliš malá a slabá na to, aby dokázala porušit lidskou kůži. Tudíž je kousnutí od pavouka silně nepravděpodobné...

hodnocení

2x

Co do potravinových molů se mýlíte. Přinesl jste z obchodu potravinu, ve které bylo nějaké vývojové stádium molů. Vajíčka, červíci, kukly, které jsou tak maličké, že si jich nevšimnete. Až dospělci, ti jsou viditelní. Na zbavení se jich nepomohou žádná lepítka nebo bylinky. Je potřeba mít sypké potraviny v dózách, aby nezaneřádili celou spižírnu. Nejlevněji vyjdou láhve od mléka. A také je dobré sáček nebo dózu dát na noc na mrazák. Nepřežije nic živého. :-D Vlasní zkušenost po mnoho let.

Pavouci koušou, ale na potravinové moly v sáčcích nemohou. A šatní, ty chytí do pavučin. Pozor, nezaměňovat pavučinky v potravinách. Ty dělají potravinoví moli.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: