Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké krmení pro kozy

Od: terezy* odpovědí: 8 změna:

jsem začátečník v chovu koz.co všechno můžou a nemůžou žrát.aby nedostaly něcoco jim ublíží.např. jsem koupila kukuřici a nevšimla jsem si že je v ní i zrní.naštěstí včas...

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidka*
hodnocení

0x

Určitě zde najdete spoustu potřebných informací pro začátečníka. Ale stejně by bylo nejvhodnější, navštívit nějakého chovatele a vyptávat se. ifauna.cz/...

doplněno 31.08.09 09:19:

Kontakt na Svaz chovatelů ovcí a koz: http://www.schok.cz/*placni*

hodnocení

0x

Příjde mi to trošku podivné, když si člověk koupí živého tvora a až pak se začne pídit po tom, jak ho krmit a jak se o něho starat. *klik* Místo toho, aby měl vše prostudováno a přichastáno předem. Propočteny náklady a rozmyšleno, jestli na to tolik roků má. Ne jen dnes a zítra, ale 365 dní krát délka života. Hm hm, nestačím se divit.*bzum*

terezy*
hodnocení

no tak zase tak pitomá nejsu.prostudovala jsem než jsem si je pořídila a studuji pořád.a nějak se začít musí.jak se říká- učený z nebe nespad,že.!a proto bych uvítala nějaké rady od zkušených.v okolí žádný chovatel není.základy co koza smí a co nesmí mám,atak jsem chtěla jen poradit s něčím novým.a potvrit si co už vím.pokud neznáte zákulisí mojí otázky ,tak je trochu unáhlené takto reagovat...přesně tak i z mé strany,nestačím se divit *bzum*

jabraka*
hodnocení

0x

Pokud máte zahradu s porostem,není co řešit.My jsme kozu uvázali ke kolíku uprostřed trávy a koza za dva dny travičku spásla jako sekačka.A nevadí ji ani bodláky.Mléka dávala tolik,že jsme ho pak vylévali,zkusit vyrábět kozí sýry byla jen teoretická možnost.

JABRAKA

terezy*
hodnocení