Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je toto druh kloše?

Od: ondkos odpovědí: 8 změna:
Pozná prosím někdo z fotografie co je to za druh hmyzu? Lokalita: jih Maďarska
Je toto druh kloše?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

72mona
hodnocení

4x
Tak tohle byl oříšek. Trvalo to, ale byl čas... Takže doufám, že jsem uhodla, nebo jsem aspoň dost blízko. Síťnatka.
eagri.cz/... M.
doplněno 23.08.21 18:31: Fotka není nic moc, ale jsou patrná tykadla. Kloš je nemá.
jiofa

Tak mona bezva. Chystal jsem se na to, ale "únava" z včerejšího hledání "Co je to za tvorečka" je větší, než se znovu pouštět do dotazu. Bravo Jofa.*palec2*

72mona
Jofa, děkuji *placni*
idanova*

Zdravím. @72mona, vy jste dobrá *palec*. Nejen @jiofa, ale i vy. Fakt že jo. Oběma *palec2*. Ida

72mona

@idanova - děkujeme*slunce* @jofa je machr, já mám hlavně štěstí ;) M.

jiofa

Děkuji za kompliment ale u blanokřídlého hmyzu a jemu podobnému jsem ryze amatér s jen okrajovým zájmem této kategorie. Troufnu si tvrdit, že jste ve znalostech mnohem dále a nejen u tohoto oboru. Již jsem se zmiňoval, že mojí prioritou byli brouci a motýli a vše ostatní je pouze okrajově. Ale někdy ani podle dokonalých fotografií tazatelů nejde přesně určit druh. Např. u některých modrásku i perleťovců je nutné vidět i rub křídel pro přesné určení. Na mnoho druhů potřebujete i srovnávací, tzv. dokladový materiál, aby se mohl přesně určit druh. Tak to jen tak pro zajímavost a jakousi nutnost pro přesné určení hmyzu všeobecně. Mějte se, Jofa.

nov
hodnocení

2x

Foto na kůži pro srovnání: biolib.cz/... Podobu nevidím.

idanova*
hodnocení

1x

Zdravím. Z vaší fotky to nejsem schopná poznat. Tak popis - kloš (jelení) je ve skutečnosti moucha, která saje na savcích. Nenechte se zmýlit, kloš má křídla, a když usedne na "hostitele", křídla "odhodí" a zůstává bez nich. Drží se dost pevně, často je potřeba nehtem kloše podebrat a doslova odloupnout. Ida

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: