Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nové slepice nežerou

Od: martinaj odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, rozhodla jsem se pro chov slepic, nemám s tím vůbec žádné zkušenosti, jsem uplný nováček. Koupila jsem 3 slepice "modré" od Rokup. Prodej z auta, měly by být 14. - 22. týdnů staré (podle letáku). Nevyznám se v tom, vypadají uplně dospělé, pěkně opeřené. Jenže vůbec nežerou. Koupila jsem s nimi i krmnou směs (sypká). Taky jsem jim dávala zbytky z kuchyně, ale těch se vůbec nedotkly, směs trošku asi zobou, ale vůbec to nemizí. Přijde mi, že ani voda neubývá (mají v napaječce a i v misce). Mám je 4 dny a dnes ráno jsem našla jednu mrtvou. Jsem už uplně hotová, nevim co dělat. Možná je jim zima? V noci je pod nulou a mají nezateplený kurník, jen ze dřeva... Přes den jsem je dávala ven do výběhu, byla to chyba? Já fakt nevim.

Nové slepice nežerou

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

veronica
hodnocení

1x

Nové slepice se musí přinutit, ukázat jim co zobat, násilím namočit zobák do vody hned první den, jinak zemřou žízní. Jsou zvyklé na automatické napáječky, hladina vody jim nic neříká, vidí ji poprvé v životě.

martinaj
Diky, hned zitra jim tedy strcim zobaky do vody. Snad budou jeste zive... Dneska jsem jim sehnala a nasypala psenici a jecmen, taky jsem jim namocila suchy rohlik, nezraly nic z toho. Nakonec jsem jim natrhala trochu travy, moc ji jeste neroste, a to jedine zraly. Vody za dnesek fakt neubylo vubec, kontrolovala jsem to. Sehnala jsem infra zarovku (treba je jim zima), jenze kvuli zavrenym obchodum musim pockat na objimku a kabel pres internet... Nechapu to, nikdo koho znam nema tyhle problemy, kamaradovi prezivaji v pohode i vynosene slepice z chovu pro vejce, ktere v zivote nechodily a nevidely travu, vsechno se nauci a ja tohle...
martinaj
Jeste jednou moc dekuji za rady. Rano jsem jim strcila zobaky do misky s vodou a pres den ji celou vypily!
jp