Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Štěně čůrá i do postele

Od: sarikikkina* odpovědí: 8 změna:

*plac*mám tu ještě jeden a dost velký problém*zed*... Miláček rodiny čurá i do:(*plac*postele!A to je něco pro mě... Koberec už přežívám ale*cert*ta postel,NE!A to je zle... Co mám dělat?Není*nevi*to poprvééééé... Pomoooc*bzum*... Děkuji... Š.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dusatka*
hodnocení

1x

Tak to bude chttít velký bič a malý dvůr! Přerostl vám přes hlavu a ukazuje, kdo je tady pánem. Takže ho vyvedete z omylu a ukážete mu, že pánem jste tady vy. Nedovolíte mu pobývat na žádném vyvýšeném místě (jen v rovině podlahy). Do dveří jdete nejdřív vy a pak pes. Atd. nejsem na to odborník, určitě vám někdo poradí víc podrobností.

sarikikkina*
hodnocení

Jenže to čurání začalo hned jak jsme si ho přivezli domu... Cca to udělal 3-4krát a nemyslete si že jsem zustala*zed*v klidu!Koberec vem to čert ale ta postel mě dokáže rozpálit A kohokoliv jsem se zeptala co má tuto rasu,tak to štěně jim dělalo taky... Tak nevím zda je to v přerustání?Snad časem pochopí kde má čurat,venku mu to nic neříká,pospíchá domu*ee*čurat... Děkuji

hodnocení

1x