Nejste přihlášen/a.
Dobrí deň, prosím Vás môžu byť v jednom akváriu 80x35x45 tieto rastliny? ::: cryptoryne, egerie densa,Limnophila sesiliflora,Sagittaria platiphylla?
Prosím je nutné mať zakúpený set Co2 do akvária alebo jak sa to volá? Nestačí si zakúpiť ten...tekutý uhlík ako hnojenie rastlín lebo sa k nemu píše že co2?
Aké/ktoré hnojenie je najlepšie? Tekuté, sypké či tekutý uhlík či iné?
Jsem akvarista začátečník, takže nevím jak se které rostliný snáší.
Podle mne pokud rostliny zasadíš a ryby budou produkovat hnojivo pro rostliny, tak se rostlinám bude dařit.
Když rostlinám třeba 1krát za měsíc dopřeješ dávku živin, tak jim to určitě neublíží.
Pokud se ale každý týden budeš v akváriu rýpat a propírat dno, tak budou rostliny pouze přežívat. Musíš jim dát dost času na zakořenění.
No a až rostliny zakoření a rozrostou se , tak je "nebudeš stačit vytrhávat".
Já mám kvůli mladým rybkám nechanou na dně džungli, aby se rybky měly kam schovávat.
Och, kupovala som to v hornbachu a je to niečo na štýl klasických kamienkov a aj som ich pred vložením do akvária preliala horúcou vodou...ale asi po čase by ich bolo treba vymeniť za niečo iné asi tak či tak...každopádne Vám moc ďakujem.
No ja plánujem chovať asi na začiatok gupky (pávi očka) no ale za ten substrát čo mám v akvárku som vyhodila 30 eur tak ho tam niakú dobu nechám a uvidím ako na neho zareagujú rastliny a keď tak, tak ho vymením za ten kremičitý piesok do bazénovej filtrácie..Prosím Vás, ako ste už spomínali že ten je bledší a potom môže stresovať niektoré citlivejšie druhy rýb...gupky medzi nie nepatria, či hej?
No práve že boli drahé...no ale už som sa poučila a do hornbachu na budúce prídem kúpiť jedine tie rybky ale nič ďalšie.