Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nové akvárko, aké prípravky použiť?

Od: julka* odpovědí: 19 změna:

Dobrí deň, prosím Vás, tých skúsenejších akvaristov o radu. Mám teraz novo založené akvárko 80x35x45 o 126L a už v nom mám kameňe a vodu a dala som do neho prípravok Tetra Safe Start 100ml ako mi odporučili v predajni. Len teraz neviem čo ďalej. Prosím nepíšte mi tu že som s tým potom nemala ani začínať a podobne, som totálny začiatočník a preto sa obraciam na Vás. Mám ešte dva prípravky: Aqua Safe a Easy Balance. Mám už nejaký z nich dať alebo už dať do akvárka filter a ostatné prístroje? Pretože v predajni mi povedali že aqua safe slúži na odchlórenie vody a že ten použiť keď vymieňam vodu. Ale o tom druhom mi nepovedali nič. Ten bol v sade. Prosím pomôžte mi! :(

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

honza7654*
hodnocení

2x
V klidu. Zapojte filtr. Kupte živé nenáročné rostliny (budou z vody odčerpávat odpadní látky) a nechte to v klidu zajet. Čím více rostlin tím lépe. Akvárko nechte alespoň pár týdnů bez ryb. Můžete do akvárka přidat malé šneky (piškořky nebo okružáky), je to taková odklízení četa akvária. Během čekání na zaběhnutí akvárka můžete dát jednou za týden méně než špetku suchého krmení. Ať si akvárko zvyká na biologickou zátěž a ať se má z čeho zabíhat.
Správně založené akvarium ty přípravky co zmiňujete vůbec nepotřebuje. :) Nenechte si ve zverimexu vnutit vše co Vám nabídnou. Tyhle vodičky jsou stejně většinou taháním peněz z Vaší peněženky.
Tento článek si v klidu přečtěte. Třeba Vam pomůže pochopit pár věcí co je potřeba znát.
horacovoakvarium.cz/...
Nic neuspěchejte a uvidíte že to půjde. Budu držet palce.

hodnocení

1x

jak dlouho to máte napuštěné?

jaké ryby plánujete?

v prodejně vám prodali nesmysly. chlór z vody rychle vyprchá.

julka*
hodnocení

Plánujem gupky (pávi očko) a mám to spustené pár hodín

julka*
hodnocení

Nakoniec som spustila filter a do rána uvidíme čo to spraví...

hodnocení

1x