Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Žloutnuti okrajů listů u muškatu

Od: rex1 odpovědí: 9 změna:
Dobrý den, jsem nováček v pěstování, a chtěla bych poprosit o radu co se děje s listy u muškatu. Jinak kvetou pěkně. Děkuji za rady
Žloutnuti okrajů listů u muškatu

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

72mona3*
hodnocení

6x

Já bych se možná raději zeptala, jak dlouho jsou zasazené? Nedávala jste hnojivo už při sázení? To bývá velmi častou chybou. Při sázení si vystačí s živinami, které jsou obsaženy v substrátu. Já většinou hnojím až zhruba po třech týdnech, podle toho, jaké jsou přírůstky. M.

rex1
hodnocení

Koupila jsem je cca před dvěma měsíci, a od té doby je hnojila zatím jen dvakrát a až tak měsíc po přesazení..

hahanaj*
hodnocení

4x

Užitečné tipy pro správné pěstování muškátů

U muškátů se často stává, že začnou žloutnout okraje listů. Nebojte se, že vám rostlina odejde, prostě ji polijte. Žloutnoucí okraje znamenají nedostatek vláhy a vody obecně. Zalévejte proto muškáty častěji a v letních měsících jim ráno, zatímco ještě na ně nepálí slunce, pokropte lístky rozprašovačem s vodou.

Pokud žloutnou a opadávají celé muškátové listy, je to znak toho, že jste rostlinu přelili.

navodynapady.cz/...

zde si přečtěte rady zkušenější pěstitelky a třeba vám to pomůže mít je krásné celou sezonu

hahanaj*

Listy bych odstranila -ty žloutnoucí a budete vidět zda to bude pokračovat- mohla jste si "nemocný "už koupit

an*
hodnocení

3x

Jestli jsou to rostliny nedávno koupené, je možné že jsou ze skleníku, nebo i z dovozu a teprve si na nové prostředí zvykají. Odumřelé listy odřezávejte, měl by si zvyknout a obrazit. Muškáty snesou hodně. Jen s hnojením opatrně, pokvete i tak.

rex1
hodnocení

Právě že je mám dva měsíce cca a tohle se začalo dít teprve posledních pár dní.

hodnocení

2x

Podívejte se na listy ze spodu, jestli tam nemáte svilušku. Úplně mrňavé brebery, tvořící pavučinky a sající na listech.

rex1
hodnocení