Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co je to za strom

Od: hrdaalena® odpovědí: 5 změna:

Dobrý večer všem.Dnes jsem šla náhodně okolo mateřské školky a fascinoval mě tento pro mne neznámý strom.Ze zvědavosti jsem se zeptala učitelek, ale ani oni nevěděly, co jim to na zahradě vlastně roste.Slíbila jsem jim, že to zjistím.Pátrám na netu, bohužel zatím s nulovým výsledkem.Nenajde se někdo, kdo mi pomůže? Je nádherný a majestátný, nikdy jsem si ho nevšimla až dnes,když kvete.

Co je to za strom
Co je to za strom #2
Co je to za strom #3

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Napadl mě kaštanovník setý

doplněno 28.06.17 21:51:

Asi jo. garten.cz/...

doplněno 28.06.17 22:01:

Mě to napadlo hned, jak jsem uviděl obrázek, pak jsem teprve hledal, jestli jsem nenapsal pitomost. Zajímavé je, že učitelky si nevšimnou, že se jim u školky válí na podzim velmí pichlavé slupky od kaštanů a kaštany.

hodnocení

Teda pckop, klobouk dolů, za tu rychlost. Moc,moc díky. Jsem trdlo,vždyť já ho vlastně znám*zed*:-D, ale ještě jsem jej nikdy a nikde neviděla takto kvést, což mě zmátlo.Hezký večer.

liska*

V Nasavrkách pod zámkem je jich celý sad. Kaštanka se mu říká. Nádhera!

hodnocení

0x

Je pravdou, že spousta lidí vůbec neví, jak kaštanovník s jedlými kaštany vypadá. Já jsem ho taky viděla poprvé asi před deseti lety u zámku v Nechanicích, byly tam malé plody a kdo šel kolem, tak se dohadoval, co je to vlastně za strom.

hodnocení

0x

Kaštanovník setý. Na podzim v době zrání kaštanů a žaludů má leské a pěkné plody. Oproti plodům jírovce /kaštan koňský/ jsou ale schované ve velice pichlavých domečcích a jsou třeba silné rukavice.

Někdo se tady zmiňoval o Nasavrkách - ty jsou kromě včelařské školy proslavené právě i kaštankou - alejí jedlých kaštanů.