Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám jeden dotaz jsem začátečník a koupil jsem si rostliny jménem kalanchoe thyrsiflora,dracena marginata,pryšech nádherný,a schlumbergeru.
Moc vás prosím jak se mám starat o pryšec nádherný (vánoční hvězdu) jak často ji mám zalévat a kde ji mám mít kolikrát za týden.
Jak se mám starat o dracenu marginatu jak často jimám zalévat a může být u okna?
jak často mám zalévat rostlinu jménem kalanchoe thyrsiflora a kde ji mám mít ze spodu mi opadávají listy mám ji v květináči a ty listi leží na keramzitu co jsem k ní nasypal dycky zežloutnou a já ho chytnu a už ho mám v ruce prostě zežloutne a odppadne.
A poslední otázka jak často mám zalévat schlumbergeru (vánoční kaktus) a kde ji mám mít já ji mám u okna a zalévam jednou do týdna.
Jo a ještě něco mám doma kaktus asi půl metru vysoký mám ho po své mamince když si ho koupila byl ještě malý jak se o něj mám starat přes vánoce děkuji všem za radu moc tomu ještě nerozumím
.
Doporučuji napsat Ježíškovi o tuto nebo podobnou knihu neoluxor.cz/...
popřípadě zasurfovat po netu. Názvy rostlin znáte, je zbytečné tady všechno vypisovat, když je to krásně dostupné, jen se to chce trošku snažit.
vánoční hvězdu nepřelévat jinak opadají listy - zalévám 1x týdně málo
dracenu můžete mít na světle ,ale ne v průvanu neotvírat na ni okno zalévám 1x za 10 dní
vánoční kaktus skoro nezalévám pouze pokud vykvete chce mírnou zálivku aby květy chvíli vydržely... jinak přes zimu katusy nezalévám
ta kalanchoe je sukulent tak stačí opravdu mírná zálivka 1x za 14 dní
Co se týká vánoční hvězdy a draceny, tak s Vámi souhlasím,