Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se starat o rostliny

Od: brda odpovědí: 2 změna:

Dobrý den mám jeden dotaz jsem začátečník a koupil jsem si rostliny jménem kalanchoe thyrsiflora,dracena marginata,pryšech nádherný,a schlumbergeru.

Moc vás prosím jak se mám starat o pryšec nádherný (vánoční hvězdu) jak často ji mám zalévat a kde ji mám mít kolikrát za týden.

Jak se mám starat o dracenu marginatu jak často jimám zalévat a může být u okna?

jak často mám zalévat rostlinu jménem kalanchoe thyrsiflora a kde ji mám mít ze spodu mi opadávají listy mám ji v květináči a ty listi leží na keramzitu co jsem k ní nasypal dycky zežloutnou a já ho chytnu a už ho mám v ruce.

A poslední otázka jak často mám zalévat schlumbergeru (vánoční kaktus) a kde ji mám mít já ji mám u okna a zalévam jednou do týdna.

Jo a ještě něco mám doma kaktus asi půl metru vysoký mám ho po své mamince když si ho koupila tžyk byl ještě malý jak se o něj mám starat přes vánoce děkuji všem za radu moc tomu ještě nerozumím :) :) :) :).

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

rostlinkycz*
hodnocení

4x

Kalanchoe thysiflora je sukulent, který v době od jara do podzimu potřebuje vydatnou zálivku 2x týdně. Pěstuje se na slunečním místě. V zimě vyžaduje chladnější prostředí do 10 stupňů a omezenou zálivku jednou za měsíc. Substrát lehký, suchý. Listy jsou zásobárnou vody, některé zejména spodní v zimě opadávají, což je normální jev.

Dracena marginata je známá nenáročná rostlina akorát je citlivá na dlouhodobý chlad a přemočení. Vyžaduje slunečné místo, neměl by tam být radiátor v blízkosti, přiměřenou zálivku a vyšší vzdušnou vlhkost v podobě rosení.