Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zálivka jahod v zimě

Od: hanik* odpovědí: 5 změna:
Přeji krásný den, pomůže mi prosím někdo s tím, jak se jahody zalévají či nezalévají během zimy? Jsem začátečník v jejich pěstování a nevím si rady. Už vím, jak je zazimovat atd. ale ohledně zálivky bohužel nic. Předem díky za rady!

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jahoda*
doplnit odpověď
hodnocení

0x

a jsou to jahody klasicke nebo balkonove?

V pripade, ze balkonove, tak by nemely uschnout. Samotneho me to letos ceka poprve, ale mam v planu, pokazde sebrat venku trosku snehu a dat jim ho do truhliku. Kdyz proste bude teplo, tak se na balkone rozpusti a zaleji se. Kdyz bude mrznout, tak nepromrznou kvuli tomu, ze by byly premocene *smich*

A jestli to jsou klasicke na zahradce, tak nevidim duvod, proc je v zime zalevat pokud nebude dlouho hezky a hodne sucho (to snad ani jednu zimu nebylo)

hanik*
Jejda :) jsou to balkonove, já to zapomněla napsat :) omlouvám se, právě proto mě to trápí, jak si s tím počít, zdá se mi nemožné,aby celou zimu vydrzely bez vody, napad se sněhem je super :) Díky.
al bunda*
Jsou-li to balkónové jahody, chovejte se k nim jako k jiným balkónovým kytkám. Na zimu někam do chladna (1-2 st.C) a zalévat jen tak, aby úplně nevyschly - substát jen vlhký, ne mokrý. Hodně zdaru.
bozka*
zrovna minuly tyden mi malem uschly.. koho by napadlo, ze kdyz mrzne, tak potrebuji vodu... :)

marie*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Záleží skutečně jaké to jsou jahody, těm venkovním bych žádnou velkou péči neposkytovala, jsou-li to balkonové jahody, měli prý by se přezimovat na zahradě, truhlíky obložené polystyrenem a nahoře chvojí. Tot rady, nemám vlastní zkušenosti.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.