Nejste přihlášen/a.
Tohle je několikátý dotaz ve stejném duchu a mě zaujalo hlavně to, že škola chce po dětech herbář a zřejmě se nikdo nezabývá tím, aby jim vysvětlil, jak se exempláře správně vyberou a usuší. Pak je poradna zahlcena fotkami čehosi zmuchlaného, bezbarvého, bez květu, bez listů... Nechápu, proč nenasbíráš to, co znáš (vlastně asi chápu). Herbář se ale nedá dělat tak, že utrhneš, co vidíš, špatně usušíš a pak teprve zjišťuješ, co by to mohlo být.
@evka co zkusit botanický klíč k určování rostlin?
Tedy dříve než z toho uděláš NNS (naprosto neidentifikovatelné seno)
hlavne nechapu ten pitomy opacny postup, snad vemu herbar, rozpoznam, co trham (trham, co vim co je) a mam to hotovo, a ne natrhat venku, co me napadne a pak se snazit zjistit, co to jako muze byt za rostlinu, pak je cely ukol k nicemu. Natrhat cokoli a pak se zeptat co to je, to sis rovnou mohla vzit hotovy herbar z predchozich rocniku... asi tak
respektive tech lidi, co se tu takto pta je fakt hodne...
doplněno 02.06.15 06:08: Respektive me herbar take sr*l, jak na zakladce, tak na stredni, ale natrhal jsem vsechno, co uz jsem jakztakz poznal a uz zbyvalo jen par nejakych, abych splnil pocet rostlin... a ty jsem hledal podle herbare(knihy) pote, co jsem si ho zbezne prolistoval...jako pexeso... ve smyslu: "hele tohle zluty uz jsem videl, a todle fialovy taky"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.