Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pěstuju si rajčata a nevím jestli vyrostou

Od: ahmed333* odpovědí: 9 změna:

Jsem začátečník v pěstování. tak jsem si koupil žlutá rajčátka ve tvaru hručky ( nevím název odrůdy ) :D a zasadil jsem si to do truhlíku z kauflandu a zasadil do univerzálního hnojiva. Už mi dávno rostou už mají stonek tak 10cm ale, jelikož jsem je zasadil do velkého truhlíku tak je nemám v plánu přesazovat a nevím jestli budou plody.Prosím poraďte nebo i řekněte zkušenosti :D

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

suchy*
hodnocení

2x

nevím co od toho čekáte...pokud zvládnete přísun živin a vláhy v tomto omezeném prostoru tak se nějakých plodů dočkáte.Rajčata jdou s úspěchem pěstovat v pytli nebo v kbelíku.Připravte si taky oporu,protože se jedná nejspíše o tyčkové rajče a doroste klidně 2 metry a bez vyvázání se zlomí.Jinaj bych si tipnul,že máte rajče Perun,chutné drobné hruškové plody.Já mám ve skleníku rozpikýrovaných asi 100ks rajčat asi 10ti odrůd tak snad taky něco sklidím :)

mrknete na you tube,hydrophonie.roste vsechno,staci hromada zivin.

hodnocení

2x

Také si myslím, že jste zasadil rajče tyčkové hruškovité Perun. V truhlíku se jim moc dařit nebude, ale úroda bude. Vyrostou poměrně dost vysoko a bez opory se neobejdou. Opora zapíchnutá v truhlíku nebude mít dobrou stabilitu. Pokud je máte na balkoně, tak mám vyzkoušené jak zabránit, aby se rostlina pod tíhou plodů nezlomila. Ke šňůře kde věším prádlo jsem přivázala motouz a druhý konec jsem přivázala k opoře v truhlíku. Dle výšky a potřeby jsem rostlinu přivazovala k motouzu. Jednou týdně jsem mírně hnojila Kristalonem plod a květ. Boční výhony je nutné vylamovat. Jak budou rostliny větší a budou vyšší teploty, tak je nutné zalévat nejméně 3x denně, protože kořeny mají omezený prostor. Takže dobře zalévat a nikdy nenechat zeminu totálně přeschnout.

hodnocení

2x