Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna pístních kroužků na sekačce na trávu

Od: lsiler odpovědí: 10 změna:

Zdravím poptávám typy jak co nejjednodušeji vyměnit pístní kroužky na sekačce Tecumsen 48spm, motor totožný s prisma 37 a ventura 40 a možná ještě nějaké. Jden jen o to jak motor co nejšetrněji rozdělat abych se dostal k ojnici a vyndal píst i s ojnicí. kdyžtak nějaký postup prací co je nutné sundat. Děkuji za rady.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

beri49*
hodnocení

2x

Nějaká debata je i tady zahrada.cz/...

A strejda gůgl taky něco ví
google.com/...
doplněno 25.03.15 23:56: A ještě jedno hledání se zadáním tecumseh+ pístní kroužky.
google.com/...
lsiler
hodnocení

Tak poslední odpověď bylo přesně to co jsem hledal. tím pádem další otázky už nemám. Děkuji všem za spolupráci.

 

hujer123*
hodnocení

0x

Já bych jako nejjednodušší viděl sundat hlavu a válec.

lsiler

to by bylo nejjednodušší, ale abych vyndal píst tak se musím dostat ke klikovému hřídeli. Jak tedy rozpůlit motor, aby se to nerozpadlo, aby na mě nevypadla vačka a nerozhodil se nastavený rozvod.

 

beri49*
hodnocení

0x
Jen se zeptám, když jste položil takovou otázku, asi moc znalostí o spalovacím motoru nemáte. Jste si jist, že jen potřeba vyměnit pístní kroužky? Není závada v něčem jiném? Třeba ucpané sání, atd. Nevím, jak se vám závada projevuje.
Jinak postup jak napsal Hujer 123, ojnici s pístem nechejte tam, kde jsou!
lsiler

závada se projevuje jako propálený píst a nebo špatné kroužky, a když píst je v poho. Motor běží, menší komprese, olej cáká z výfuku, do sání přes odvětrání kliky a když vyndám měrku na olej tak tam tudy taky cáká, tudíž během tří minut je olej fuč.

lsiler

a ještě mě zajímá jak drží unašeč, ale asi je to nejspíš na stahovák že. A když oddělím válec od zbytku tak co kde zůstane držet, tak jak bych to měl mít aby mi něco nevypadlo, jestli je to vůbec možné. A jestli na vrchu klikovky musím něco sundat nebo to tam mohu nechat.

Já tecumseh zevnitř neznám ale zeptám se . . To to má stejně debilně vyřešený jako B&S motory? Jako že válec s blokem motoru je jeden kus? Jestli ne, tak je přeci nejjednodušší stáhnout jenom válec.
lsiler

bohužel válec a blok je jeden kus. Takže musím motor rozpůlit a nevím na které části co a jak drží, nerad bych aby na mě vypadla třeba vačka. Nemám manuál abych zpět nastavil rozvod.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]