Nejste přihlášen/a.
Mám sekačku benzinovou TORO a jak jí vytahnu z kůlny tak nechce nastartovat.Jakmile jí dám na slunce dám kafíčko tak pak nastartuje napoprvé...Včera bylo pod mrakem teplota 12stupňů a sekačka prostě nic. Dnes sluníčko 17 stupňů chvilku jsem ji nechal na sluníčku a jela hned na poprvé.Tak poraďte co s níje?Dík za radu...
Nechce startovat, když má studený motor. Příčin může být víc: opálená zapalovací svíčka, starý benzin, který do sebe nasál vodu, chudá nebo naopak přesycená směs - t. j. neseřízený karburátor, ...
benzin mam nový ,protože vždy ho vyjedu jak sekám, svíčku sem vymontoval a očistil že je jak nová...
Jak stará je ta svíčka? Někdy sice vypadá jako nová, ale může být propálená tak, že to ani není vidět. Pokud to není svíčkou, tak zkontrolovat palivovou cestu, zda je směs optimální. To, že motor chytá až po zahřátí je často způsobené bohatou směsí - prostě se motor při startování uchlastá. Pak bych zkontroloval na svíčce jiskru, může to být i chyba v elektrice.
Sekačku jsem dostal od jedne pani. Koupila si novou tak tuhle mi podarovala.Takže jak je svíčka stará nevím.Ale zkusil jsem tam dat jak to nechtělo jet i druhou ze strunové sekačky a taky nic.A jak mito nechce nastartovat tak potom začne benzin prokapavat přes filtr.Ten jsem dneska vypral a vysušil. A pak sekačka krasně jela vyhřata na sluníčku.?Určitě ji pak dam na jaro do servisu ,ale prostě mito vrta hlavou proč má to nahřati nato vliv?
Může to být i tím, že studený vzduch byl vlhčí, motory sekaček jsou konstrukčně poměrně jednoduché a tím pádem i citlivé na seřízení a kvalitu směsi. Starší sekačky bývají zlobivé, to je normální. Tyhle motory nemají nijak velkou životnost. Kdyby měly být v sekačkách kvalitní motory technicky na úrovni automobilového motoru, tak by sekačka byla podstatně dražší (a těžší).
V teplejším motoru se benzín lépe odpařuje a tím pádem i snadněji zažehne.
Měnil jste někdy vzduchový filtr? Má ta sekačka sytič?
Vzduchový filtr jsem neměnil ale pořádně jsem ho vypral v horké vodě a odmastil.A sytič jsem zřejmě objevil ulomený pod krytem a je tam zbytek nějakého táhla a to by mohl být on.Ja sundal vrchní kryt ,teda i nádrž a on tam na mě vykukl zbytek nějakého táhla.Rukou se to dá nahmatat a byl v poloze asi uprostřed motoru.Dá se s ním pohnout na levou stranu.Mně to doma pak také napadlo ,že to asi bude ten sytič tak jak pojedu zas na chalupu asi v pa tak to hned zkusím. Páčku přesunu do leva a uvidím.Jinak dík za rady...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.