Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak na zahrádku?

Od: zacatecnice17 odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, je mi 17 let a s přítelem jezdíme na chatu, kde bych chtěla mít zahrádku (přítel neni proti) ..

Prostor pro zahrádku máme, ještě musíme posekat vysokou trávu, ale co dál? Jsem naprostý začátečník a nic o tom nevim.. Co mám udělat všechno pro to, aby se na zahrádce dala sázet zelenina, případně květiny, atd.?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

pro letošní sklizeň zeleniny je už trochu pozdě dělat to, co se dělá na podzim, ale pro další období ... záleží na tom, zda na těchto místech už někdy byly záhony nebo alespoň zahrada; pokud ne, bude té práce trochu více; nejprve posekat vysokou trávu (zmulčovat) popř. posbírat kameny, pokud tam jsou; následně zrýt poměrně hluboko nebo zorat; a teď záleží, jaká je tam půda, zda úrodná - v tom případě to je dobré nebo jílovitá a neúrodná - pak použít hodně kompostu, ale ten bude v dostatečném množství za několik let, ale každý zahrádkář nějak začínal ...

hahanaj*
hodnocení

0x

já bych posekala, zkopala všechny drny v místě kde chceš mít záhon a zryla pěkně hluboko . Pak je třeba zem obohatit hnojivem- kompostem . Pokud vše uděláš co nejdřív ještě stihneš nakoupit letničky a zasadit ,aby ti kvetly a klidně i sadbu rajčat a okurky - nějaké bylinky . Chce to ale opravdu co nejdříve - aby vše stihlo vyrůst ...

host*
hodnocení

0x

Pokud chata nemá verandu, je dobré si na zahrádce najít co nelepší místo k sezení. A pak cestičku od chaty k sezení a pár keřů, které potěší a udělají kousek soukromí.

Spíš než zeleninu, která potřebuje stále zalévat a plýt z ní plevel, nějaký užitečný stromek - broskoň, jabloň, višeň, hrušeň, nebo i vinnou révu - podle místa, kde chatu máte.

Pokud na ní bude někdo celé léto, můžete si zasadit vlastní rajčata - neporovnatelná chuť a vůně se skleníkovými z obchodu, kedlubny, nebo i salát.