Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak pěstovat Magnólii?

Od: helinka1984* odpovědí: 13 změna:

Dobrý den, chci si koupit Magnólii, buď Magnólii Soulangiana nebo Liliflora, Susan...

Pročetla jsem informace na netu...doporučuje se ji sázat v březnu či dubnu, takže je teď ideální období, že?

Zajímalo by mne, jak o ni po zasazení pečovat (jak moc zalít)...jak hluboku ji sázet? atd...

Dočetla jsem se, že potřebuje výživnou hlinitou kyprou půdu, která je stále dostatečně vlhká, že nejsou dobré půdy jílovité, těžké, ale i extrémně vysychyvé a silně vápanaté...ale jak mám zjistit jakou půdu tam mám? Nebo mám projistotu nakoupit nějakou zeminu a do té ji zasadit? Pokud ano, jakou?

Dále psali, že je důležité, aby bylo propustné i podloží, ale jak to udělat?

Bude stát před chatou orientovanou na jih..budu na ni mít krásný výhled z terasy...je to můj vysněný strom, tak bych nerada něco udělala špatně...

Jsem začátečník a budu moc ráda za Vaše rady...

Jak pěstovat Magnólii?

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

des*
hodnocení

0x

Magnolie je veliký keř.Proto vybereme stanoviště kde je místo.Zasází se tak hluboko jak rostla.Nevyžaduje žádné extra zacházení je nenáročná.Semtam se odstřihnou suché větvičky.Než pořádně zakoření zalévejte.

hodnocení

0x

Mám magnolii Suzan, tmavě červenou, už asi 4 roky. Dostala jsem ji v květináči v dubnu a hned ji nasázela. Dneska je vysoká asi 3/4 m a má nasazených plno poupat. Hlínu jsem vylepšila přidáním směsi na dřeviny, z Baumarktu. Jinak s ní nedělám nic, často ji zalévám, občas hnojím hnojivem Kristalon. Jak píše Děs, je pro ni potřeba hodně místa a to jsem kapku podcenila. Blízko ní jsou další rostliny a jak se magnólie rozrůstá, budu ty ostatní muset zřejmě přemístit. Jinak je to nádherná rostlina, jen škoda, že nekvete déle. Jaga.

des*

Ona je krásná i v listu a napodzim jak z ní visí ta krásná rudá semínka,stojí za to ji mít.

Jak pěstovat Magnólii? #2
ola®