Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Okurky ve skleníku

Od: evaevaeva odpovědí: 6 změna:

dobrý den-

pořídila jsem si skleník a chci poradit,jak vyrobit nějakou podpěru nebo něco na okurky salátovky ,aby se pnuly. Je 3 m široký.. A ještě se zeptám,jestli mám vyštípovat spodní listy. Jsem začátečník.

děkuji

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pacourek*
hodnocení

0x

Stačí navařit tič na konstrukci pak na tič navazat provázek spustit k rostlině .Ve spodný části rostliny udělat smyčku pak natačet(smyčka nesmí škrtit).Ohledně listu záleží na jaký druh pěstujete

doplněno 16.04.12 17:08:

Vyštipují se uponký(ti věci čím se okurka se snaží zachitit) dále poupata(v lužku nechat 1-2poupata toto platí pouze pro hadovky u salatovek 4 poupata v lužku)dale listy ktere jsou překrytí vyším patrem listím(dále jakkoliv napadené apoškozené

des*

My na konstrukci tiče už máme,stačí proplést sisalový špagát ke každé rostlince a ta už si to najde sama.Listy jsou důležité,pokud jim nic není nechat.Rostliny se propletou mezi sebou a jsou samonosné.

honzamder
hodnocení

0x

stačí plot pletivo my tam máme starý plot v rámu a bezva.

aislim*
hodnocení

0x

vyborna je kari sit.

polinek*
hodnocení

0x

Vyštipuji se pak rašící větvičky v podpaždí té nad ní. (zloděj) ubírá sílu keříčku

annonymmmka
hodnocení

0x

Já okurky ve skleníku vyvazuju. CCa, jednou za 3 týdny vyvážu o něco výš, jen aby se okurka neškrtila.možností je spousta. ještě musím říct,že na vyvazování jeden konec je na okurky a druhý konec protáhnu skrz rám nahoru ve foliovníku.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.