Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Proč mi Papyrus vyžene výhonek a ihned uschne

Od: abra* odpovědí: 6 změna:

Mám studniční vodu,i rosím,ale nyní si vodu dovážím z řádu a pořád stejné,je zatím v belíku dole bez dírky,zalévám,tak,aby byla v bahně,půda,zahradnický substrát,pomooooc,nechci,aby mi umřela...

Proč mi Papyrus vyžene výhonek a ihned uschne

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidka*
hodnocení

3x
Měli jsme moc pěkný šáchor v kanceláři. Ale nakonec ho zničily puklice. Nejsem sice odborník, ale připadá mi, že ho máte ve zbytečně velké nádobě. Asi bych to řešila tak, že bych ho z kyblíku vyndala a dala do vody. Snad by se mohl vzpamatovat. Teprve potom bych ho zasadila do květináče s vysokou miskou, aby mohl stát ve vodě. Jinak se dobře množí zelenými růžicemi - ostřihnout růžice asi na 2 cm a opačně dát do vody. Vyženou kořínky a i nové výhonky. Alespoň tak jsme to úspěšně pěstovali. Jinak ještě pár dobrých rad: bydleniprokazdeho.cz/... 12.03.12 16:10: Ještě doplním jednu radu: profizahrada.cz/... prospívá v místnostech s vysokou vzdušnou vlhkostí, např. v koupelnách. Čím vyšší strop, tím lépe: pokud budete šáchor každý týden přihnojovat, může dosáhnout i v nádobách výšky 2 m. Šáchor sice vyžaduje častou zálivku, neměl by však stát trvale ve vodě. Nejlepší je zalévat rostlinu následovně: obal na květináč naplňte asi do jedné třetiny vodou a znovu zalijte teprve tehdy, když je zásoba vody v nádobě spotřebována. - v tom je možná ten váš problém - nejen ve velké nádobě, jak jsem myslela. *placni*doplněno 12.03.12 16:29: Budu držet palce, ať ho zacháníte. Jinak jsem koukala na ceny a nejsou závratné. Ale já si také raději kytičky vypěstuji sama. Nabízejí i semena. *tuc* Navíc jste mne přivedla na nápad, že by to byl bezva dárek pro vnučku. Kočka ji totiž přes zimu okousala a poničila lecjakou hezkou kytičku. Tak by se příští zimu mohla vyřádit na šáchoru. :D Vypěstovali bychom ji celý truhlík. S trávou pro kočku nemám žádnou zkušenost - uvidí